Nie żyje kobieta potrącona na deptaku w Lublinie
47-letnia kobieta szła deptakiem w kierunku Bramy Krakowskiej. W tym samym czasie cofał kierowca samochodu dostawczego, który tyłem pojazdu potrącił mieszkankę Lublina.
spsp01 z- #
- #
- #
- #
- #
- 207
47-letnia kobieta szła deptakiem w kierunku Bramy Krakowskiej. W tym samym czasie cofał kierowca samochodu dostawczego, który tyłem pojazdu potrącił mieszkankę Lublina.
spsp01 z
Komentarze (207)
najlepsze
Będziesz pewnie miał pretensje dopiero jak ktoś rozjedzie twojego dzieciaka na chodniku.
@D_Prz: A no chyba że tak, kobieta zginęła bo dostawca by się spocił.
To mała cena za 10-15 minut zaoszczędzonego czasu.
Ale jak obydwie strony nie będą miały się na baczności to nawet syrena alarmu pożarowego nie pomoże.
@artu1313: ogólnie się zgadzam, jednak lampa nie powinna być niebieska
Kolejna sprawa że w dzisiejszych czasach żeby nie mieć w dostawczaku, zwłaszcza takim co się nim manewruje po mieście, kamery cofania (nawet dołożonej), to poza względami bezpieczeństwa jest po prostu utrudnianiem samemu sobie życia.
@artu1313: no tak, tylko nie każdy ucieknie w takich okolicznościach.
Kamera cofania może też pomóc.
Ja #!$%@?ę, jeszcze mogę takie gadanie zrozumieć odnośnie wbiegania pieszych na pasach.
ALE NA DEPTAKU?
Czasem myślę, że blachosmrodziarze obwiniali by poszkodowanego, nawet wtedy, gdyby ten zginął w domu, w który wjechał rozpędzony tir.
@caveflacon: tak tak, spodziewaj się wszędzie samochodu xD
A tak ciśniecie łacha z nalepek ' Uważaj, motocykle są wszędzie' a tu się okazuje, że samochód też może ci z lodówki wyskoczyć.
Mordeczko, a jak mam uważać na samochody, to do góry tez mam się oglądać?
@caveflacon: Brednie.
Kobiety potrafią uciąć sobie pogawędkę przy przejściu dla pieszych, kobieta na rowerze na chodniku czy na jezdni to zagrożenie samo w sobie i w zdecydowanej większości nie da się im wytłumaczyć co robią źle bo i tak wiedzą
@KapitanIzrael: Gdzie tam jest coś o chodniku?
Art. 23. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
3) przy cofaniu ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub uczestnikowi ruchu i zachować szczególną ostrożność, a w szczególności:
a) sprawdzić, czy wykonywany manewr nie spowoduje zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia,
b) upewnić się, czy za pojazdem nie znajduje się przeszkoda; w razie trudności w osobistym upewnieniu się kierujący jest obowiązany zapewnić sobie pomoc innej osoby.
@caveflacon:
moze wymagac, wszysto zalezy od sytuacji :)
@caveflacon:
dlaczego? PoRD juz to uwzglednia...
nie, innymi slowy oznacza to, ze pieszy ma prawo oczekiwac, ze kierowca ciezarowki nie bedzie cofac w momencie w ktorym ma ograniczona widocznosc i ten kierowca nie bedzie wymuszac na pieszym pierwszenstwa :)
Nawet w kodeksie masz, ze to kierowca ma sie upewniac i ew zapewnic sobie pomoc drugiej osoby, do wykonywania niebezpiecznego manewru cofania.
mam nadzieje, ze rodzina kobiety nie poprzestanie na kierowcy ale dojedzie tez janusza biznesu ktory skapi swoim kierowcom na kamery cofania
@caveflacon: a piesi maja prawo czy nie?