@SzamanMateusz: B58 w M40i, nie wiem czemu BMW zaniza osiagi katalogowo w przypadku tych silnikow bo i na hamowni wiecej mocy i 0-100 w dragy wychodzi u mnie i znajomych znacznie lepiej.
Ok silnik, spalanie itd. Ale pomijając że to Mazda i ocynk. To 58l zbiornik paliwa?! sorry to zajebiście mało jak na SUVa Tojka Rav4 AWD ma 55l w hybrydzie gdzie musisz wozić 300kg baterii i starczy na maks 600km tryb mieszany trasa mniej, a tutaj spodziewałem się min 65l na długie trasy. Przecież miejsce mają. Nie ma baterii.
@Tatiagla: to rav4 AWD w hybrydzie nie jest oszczedna. Po prostu podczaj jazdy powyzej 110 wozisz 300kg bez sensu. A jak jeszce zdarzy się jazda pod wiatr łooo to juz spalanie zdecydowanie większe i co z tego, że masz baterie na full jak i tak powyzej 60kmh np. w miescie włącza silnik. Ogólnie słabe. dobry PR i tyle. średnio na trasie 7-8l/100km duze opory toczenia i opory powietrza
@JaroSubaru82: tylko tyle ze hybryda ma spore zalety w mieście i na krajowych trasach i tutaj widać caly jej potencjał drzemiacy w silniku elektrycznym, ktory objawia sie między innymi wsparciem ruszania pojazdu na baterii przy jak najmniejszym udziale paliwa.
Jesli ktoś kupuje hybryde jako samochód do jazd w trasy autostradowe i narzeka na brak oszczędności w spalaniu to już sam sobie jest winny. Hybryda ukazuje największe zalety gdy ma mozliwosc ruszyć
Komentarze (178)
najlepsze
Ale w benzynce wiec spalanie duzo wieksze.
Chyba w 40d potrafi byc w druga strone.
Jesli ktoś kupuje hybryde jako samochód do jazd w trasy autostradowe i narzeka na brak oszczędności w spalaniu to już sam sobie jest winny. Hybryda ukazuje największe zalety gdy ma mozliwosc ruszyć