Oby te protesty coś przyniosły, ilość drzew jaką chcą wyciąć jest po prosty absurdalna, nawet te które są obecnie poza cpr są do wycinki.
Już pomijając to jak średnio potrzebny jest akurat tam ten tramwaj, ruch pólnoc-południe w tym miejscu nie jest jakiś ogromny, już chyba więcej sensu miałoby zbudowanie linii wzdłuż Stella-Sawickiego.
@SzymonMikroblog: Ty się śmiej, ale od Ronda Młyńskiego do Ronda Barei pomiędzy pasami ruchu biegnie pas zieleni bez drzew wystarczający raczej dla umieszczenia tam linii tramwajowej.
Tramwaj to tylko pretekst do wycinki. Tramwaje to przeżytek. Maja jeszcze niższą prędkość komunikacyjną niż autobusy. W Warszawie jest to 12-15 km/h. To znacznie mniej niz średnia prędkość rowerzysty. Tam potrzebne jest metro.
@staszaiwa: szkoda, ze tak malo osob to rozumie. Mniej przystankow. Wieksze predkosci. Ciszej. Niemcy tam samo glupi. Klada tory na ulicach zamiast pod ziemia jak 50 lat temu. Ci "nowi" ludzie sa jacys niedorobieni. Zero dalekowzrocznosci i planowania na kiladziesiat lat tylko odwalic jakis shit i byle do wyborow :-\
Wyciac wszystkie drzewa, by pozniej mozna bylo przykrecac srube ludziom, z powodu rosnacych temperatur w miescie i stezen CO2. Czego nie rozumiecie? 乁(⫑ᴥ⫒)ㄏ
@TomPo75: U Mamy na osiedlu też wpadli kilka lat temu na pomysł, aby „zagęszczać” osiedle. Mnóstwo drzew, w lecie pełno ptaków, a ci chcą zagęszczać... Już ze trzy razy władze spółdzielni chciały to przegłosować i sprzedać działki deweloperom.
@TomPo75: No popatrz, a na Pachońskiego jakoś położyli tory, a tramwaj tam 5m od wejścia do klatki schodowej jest, tylko tam nie można się chyba było wykręcać drzewami... A co do wartości, to chyba nie do końca, bo jednak stopień skomunikowania danej części miasta podnosi wartość danego mieszkania. Np. przy ul. Bronowickiej, gdzie masz i samochody, i tramwaje, 1m2 to między 13000 PLN a 16000 PLN idzie. A wg tego co
Komentarze (71)
najlepsze
Trzeba jeździć z takimi.
Już pomijając to jak średnio potrzebny jest akurat tam ten tramwaj, ruch pólnoc-południe w tym miejscu nie jest jakiś ogromny, już chyba więcej sensu miałoby zbudowanie linii wzdłuż Stella-Sawickiego.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Tramwaje to przeżytek.
Maja jeszcze niższą prędkość komunikacyjną niż autobusy.
W Warszawie jest to 12-15 km/h.
To znacznie mniej niz średnia prędkość rowerzysty.
Tam potrzebne jest metro.
@staszaiwa: szkoda, ze tak malo osob to rozumie. Mniej przystankow. Wieksze predkosci. Ciszej. Niemcy tam samo glupi. Klada tory na ulicach zamiast pod ziemia jak 50 lat temu. Ci "nowi" ludzie sa jacys niedorobieni. Zero dalekowzrocznosci i planowania na kiladziesiat lat tylko odwalic jakis shit i byle do wyborow :-\
Czego nie rozumiecie? 乁(⫑ᴥ⫒)ㄏ
A wg tego co