Zrobiłem miejscówkę z Diablo 2 którą pewnie wielu z was kojarzy.
Mój pierwszy projekt zrobiony w Unity przyjął się tutaj bardzo ciepło ( ͡° ͜ʖ ͡°) wrzucam więc kolejny, tym razem Unreal. Padło na Durance of Hate, miejsce wydaje się skomplikowane ale jest stosunkowo proste, zajęło około 4 miesiące dłubania po robocie. Cel to wdrożenie się w nowości od Unreala.
SzklanyKuc z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 89
- Odpowiedz
Komentarze (89)
najlepsze
Są opcje graficzne. Testowałem najniżej na GTX 1070 i miałem 30 FPS w 1440p
Komentarz usunięty przez autora
Sam proces dość prosty, bierzesz oryginał, patrzysz z ilu "klocków" unikatowych zostało zbudowane to co jest na ekranie, następnie modelujesz każdy z klocków i składasz wszystko jak w oryginale. To są te "klocki" -