Co roku ten sam zaskakujący news. Ogrzewanie działa na stałych obrotach, więc z definicji będzie mniej smrodzić od napędu spalinowego. To lepsze niż zasilanie wszystkiego elektryką (baterie szybko padną) oraz od samego napędu spalinowego (który w komunikacji miejskiej cierpi na częste postoje).
@Razi91: czy ogrzewanie musi działać na stałych obrotach? Czy jesteśmy w stanie wykorzystać ciepło będące produktem ubocznym napędu spalinowego do ogrzewania?
@Razi91: ten komentarz nie ma sensu, agregat diesla nie będzie bardziej wydajny w grzaniu autobusu niż ogrzewanie uzyskane z zabudowanego w autobusie diesla, bo jest więcej transformacji energii i utraty ciepła, a wożenie że sobą agregatu tylko do grzania to dodatkowe kg, poza tym taki pojazd nie jest zero-emisyjnu. Kłamstwobo zero-emisyjności elektryków to clue całej sprawy, najnowsza norma euro już uwzględnia produkcję pyłów
ja w Warszawie codziennie do elektryka leje po 40 litrów ropy bo ogrzewanie to piec spalinowy, dymie czasem bardziej niż spalinowe no ale lewactwo się cieszy bo nie marźnie w elektryku jadą na latte na starówkę.
0:30 Nie wiem kim jest ten ziomek ale gada jak potłuczony i wali ściemę na kilometr. Prawidłowo serwisowany pojazd (i zgodnie czasem/zużyciem) ma prawo się zepsuć, ale nie ma prawa mu strzelić pasek klinowy.
Szok! Naprawde Szok! Brawo dla autora, świetna robota!
Ps przeciez ro jest niedopuszczalne żeby stosować taki modul dojazdowy, Extender zasięgu, czy ogrzewania postojowego. Wykopki jednym głosem krzyczą nie dla użycia kilka razy w roku takiego dziecka szatana, przecież przez to całe elektrokobilnodc nie ma sensu hehe
@kalafiorABC: Taki autobus w cyklu miejskim to pewnie pali sporo powyżej 30l/100 a do ogrzania to pewnie wystarczy 1-2l na godzinę, i jakość spalin z silnika a z palnika to zupełnie inna sprawa! Jest różnica czy spalisz 30l czy 2l ropy w mieście, gdzie jest dużo ludzi. No ale lepiej być kalafiorem ignorantem i pisać bzdurne komentarze niż pomyśleć i napisać coś mądrego ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (83)
najlepsze
Ogrzewanie działa na stałych obrotach, więc z definicji będzie mniej smrodzić od napędu spalinowego. To lepsze niż zasilanie wszystkiego elektryką (baterie szybko padną) oraz od samego napędu spalinowego (który w komunikacji miejskiej cierpi na częste postoje).
Ehh, gdyby tylko tak się dało.
0:30 Nie wiem kim jest ten ziomek ale gada jak potłuczony i wali ściemę na kilometr. Prawidłowo serwisowany pojazd (i zgodnie czasem/zużyciem) ma prawo się zepsuć, ale nie ma prawa mu strzelić pasek klinowy.
biały człowiek by ten film ukradł i wrzucił na normalny hosting
Ps przeciez ro jest niedopuszczalne żeby stosować taki modul dojazdowy, Extender zasięgu, czy ogrzewania postojowego.
Wykopki jednym głosem krzyczą nie dla użycia kilka razy w roku takiego dziecka szatana, przecież przez to całe elektrokobilnodc nie ma sensu hehe
Taki autobus w cyklu miejskim to pewnie pali sporo powyżej 30l/100 a do ogrzania to pewnie wystarczy 1-2l na godzinę, i jakość spalin z silnika a z palnika to zupełnie inna sprawa! Jest różnica czy spalisz 30l czy 2l ropy w mieście, gdzie jest dużo ludzi.
No ale lepiej być kalafiorem ignorantem i pisać bzdurne komentarze niż pomyśleć i napisać coś mądrego ( ͡° ͜ʖ ͡°)