@Cernold: to poczytaj o Sobiesławie, to nie jest normalny 92 latek ( ͡°͜ʖ͡°) (nie bronię go, po prostu niewielu znam takich, którzy w tym wieku wciąż jeżdżą w rajdach)
@pol_czlowiek_pol_litra: To prawda, mógłbym wystąpić o chargeback gdybym zapłacił kartą. Ale… nigdy nie miałem problemu ze zwrotem blikiem, uznałem, że to poważny sklep i nie mam się czego obawiać. Poza tym za myszkę zwrócili mi pieniądze.
@Cobesh: Tak właśnie zrobię potwierdzenie otrzymania wezwania mam, ale wiem, że w dzisiejszych czasach sprawa nagłośniona w social mediach ma szanse zostać załatwiona szybciej, więc uznałem, że warto spróbować tą drogą.
@legalnezwiazkizmaszynami1: Ale gdzie jest ta manipulacja? Poczekałem jeszcze chwilę dłużej, wierzę, że takie sprawy można załatwić polubownie, pozew to ostateczność. Od 8.12 do 25.12 minęło 17 dni, manipulacja byłaby chyba wtedy, gdybym wysłał to wezwanie wcześniej. Nie rozumiem w czym widzisz problem.
@NdFeB: Niestety, tak działa polskie prawo, mogą się powołać na błąd cenowy, dopóki zamówienie nie zostanie potwierdzone z ich strony nie mamy wiążącej umowy.
@Mazurskimazur: zadzwoniłem do eCard. Okazało się, że... oni zrobili już zwrot na 21,99zł i więcej nie mogą zwrócić - tak działa system BLIK, więc cała sprawa leży teraz po stronie MM. A tak wszyscy chwalą ten system... Nie zmienia to faktu że pieniądze powinienem już otrzymać.
@Kalan: dzięki, napisałem do nich jeszcze raz. Niestety, sklep ma prawo anulować zamowienie jeśli nie otrzymałeś maila, że je akceptują - tak bronią się m.in. przed błędami cenowymi.
Moi drodzy! Dziękuję za wszystkie komentarze i porady - dzięki Wam pieniądze udało mi się szybko odzyskać!
Kilka słów komentarza: Poszedłem najpierw tropem @kamillus oraz @Mazurskimazur - skoro w MM nic nie wiedzą, to może eCard będzie mógł mi pomóc. Dowiedziałem się, że... BLIK jest skonstruowany tak, że z transakcji BLIK można zrobić tylko JEDEN zwrot. LOL. To wyjaśnia, dlaczego nie otrzymałem całej kwoty - MM najpierw oddał mi za myszkę, a