#szosa
Szarpnąłem się na karbonową sztycę. Uznałem, że bez sensu z jednej strony mieć siodło z karbonowymi prętami (okazyjnie kupione) a z drugiej sztycę aluminiową C3. Waga zakupionej karbonowej może nie jest ekstremalnie niska, wynosi 192gr. Ale nie jest to wychudzona chińszczyzna, która może strzelić w niewiadomym momencie no i w stosunku do aluminiowej jest lżejsza trochę ponad 100gr. Liczę natomiast na trochę lepszą amortyzację.
A pytanie mam to odnośnie pasty antypoślizgowej
Szarpnąłem się na karbonową sztycę. Uznałem, że bez sensu z jednej strony mieć siodło z karbonowymi prętami (okazyjnie kupione) a z drugiej sztycę aluminiową C3. Waga zakupionej karbonowej może nie jest ekstremalnie niska, wynosi 192gr. Ale nie jest to wychudzona chińszczyzna, która może strzelić w niewiadomym momencie no i w stosunku do aluminiowej jest lżejsza trochę ponad 100gr. Liczę natomiast na trochę lepszą amortyzację.
A pytanie mam to odnośnie pasty antypoślizgowej
mam delikatny problem z regulacją tylnej przerzutki (sora). Zaznaczę, że przełożenia zmieniają się płynnie i bezproblemowo.
Chodzi mi o to, że nie niektórych przełożeniach łańcuch delikatnie "strzela" (tak jakby zaraz miał zmienić koronkę). Jak np. ustawię go idealnie na 5 koronce, to na 6 i 7 "strzela". Jak ustawię idealnie na 6 to "strzela" na 5 ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Co może być