Operator nie wyłącza numeru od razu. Najpierw blokuje połączenia wychodzące, potem przychodzące. Auto napisał, że doładowanie było zrobione w połowie listopada, ale jest to tylko potwierdzenie bankowe. Niewiadomo czy to doładowanie zostało zrealizowane. Możliwe że był jakiś błąd. Najlepiej, aby autor napisał do Play z pytaniem, kiedy było ostatnie doładowanie zrobione. Konsultant na pewno napisze prawdę. W treści nie ma żadnego dowodu, że doładowanie było zrobione w listopadzie i było to prawidłowe
@cyb3rm4n Nie chodzi mi o wpisanie błędnego numeru. Czasami jest tak że zlecasz doładowanie z konta bankowego, numer prawidłowy, pieniądze z konta pobrane ale nie jest ono zrealizowane. Pośrednik może zawalić i doładowania niezrealizować.
To że Play przywrócił numer na nową kartę SIM, to nie jest kwestią naprawienia. Każdy numer prepaid, który został odłączony z powodu braku ważności konta można przywrócić, ale tylko na nową kartę SIM. Każdy użytkownik numeru, któremu przepadł
@cyb3rm4n To jeżeli była oferta Rok ważności konta i nie była ona zmieniana po doładowaniu, to numer nie powinien być odłączony i nastąpił jakiś błąd systemu po stronie Play.