Mikołaj Wild w zasadzie niejako potwierdził tutaj, że niektóre projekty pchano na kolanie, byle tylko zyskać na czasie.
Ustalanie nierealnych harmonogramów to błahostka. Czasami nawet lepiej spóźnić w nierealnym, niż #!$%@?ć się w realnym.
Natomiast stawianie harmonogramu ponad jakość infrastruktury, która będzie kosztować setki mld zł i trwale wyznaczy na mapie Polski sieć polskiej kolei... to już rażąca nieodpowiedzialność.
Szczęście w nieszczęściu, że czasu trochę jest na zmiany. Na pierwszy ogień i
Ustalanie nierealnych harmonogramów to błahostka. Czasami nawet lepiej spóźnić w nierealnym, niż #!$%@?ć się w realnym.
Natomiast stawianie harmonogramu ponad jakość infrastruktury, która będzie kosztować setki mld zł i trwale wyznaczy na mapie Polski sieć polskiej kolei... to już rażąca nieodpowiedzialność.
Szczęście w nieszczęściu, że czasu trochę jest na zmiany. Na pierwszy ogień i
Tak, wygląda na to, że CPK powstanie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie mniej:
- sieć kolei KDP będzie niemal w całości projektowana od nowa
- Termin otwarcia CPK pewnie się przesunie na 2035 rok, a może i później
- pod dużym znakiem zapytania stoi dworzec kolejowy CPK
Zaprojektowanie od nowa sieci KDP jest racjonalne,
CPK owstanie pewnie w 2050, akurat liczba Polaka zmniejszy się wtedy do 30mln i już nie będzie potrzebne.