Wpis z mikrobloga

Hej Mirki,

nie jestem znowu tutaj taką zielonką jaką się wydaję; kiedyś, w zamierzchłych czasach miałam konto na wykopie :) Niestety brak czasu zrobił swoje, jednak wracam tu z sentymentu.

W zasadzie to muszę tagować #depresja albo #depresjachyba. W przebłysku egoizmu i potrzeby wróciłam na łono wykopowego ojca po prostu się pożalić i zadać pytanie czy jest sens? (dramatycznie) Tak widzę, ze czasami tu się ludzie odzywają, nie tylko "usuń konto", więc może przyda mi się doświadczenie kogoś starszego, kogoś, kto dał radę.

Młoda ze mnie sarenka, 21lvl here, myślę że 6-7/10 takim uczciwym okiem. Nie jest najgorzej, dbam o siebie. Jeżeli chodzi o główkę to królowa rozsądku, uważam się za bystrzaka i osobę raczej inteligentną (no, ale kto się za taką nie uważa...). Jakoś się kulam ku zdobyciu satysfakcjonującego wykształcenia, nie jestem na jakimś żalkierunku typu europeistyka czy turystyka, trochę ambicji jest. Mam kilkoro wspaniałych przyjaciół, trochę u mnie sprawa nawala ze znajomymi, bo intrawertus jestem co lubi mieć czas dla siebie, a jak już z kimś to żebym nie czuła się zażenowana jakimiś zachowaniami. Lubię wyjścia do knajp, na piwo, do kina, czy jeszcze chętniej - teatry, kino, inne wydarzenia kulturalne. Staram się nie zamykać na wszystko, ogólnie to jestem ciekawa świata, wszystko podane w popularnonaukowej formie jest mrau i ach.