Wpis z mikrobloga

Witam Mirków. Ostatnio po głowie chodzi mi myśl żeby w najbliższe wakacje wyjechać samotnie rowerem w podróż po Europie (myślałem też nad Azją, ale chyba to zbyt wiele na pierwszy raz) To byłaby pierwsza taka podróż, więc nie mam doświadczenia i mam kilka pytań, może akurat ktoś z podróżujących podpowie( ͡° ͜ʖ ͡°)

1. Jaki powinienem kupić rower budżet do 1,5-2k? (za mało, jak tak to ile?) może jakieś proponowane modele?
2. W jaki niezbędny zestaw powinienem się zaopatrzyć? Raczej sam jestem świadomy tego co byłoby mi potrzebne, ale może ktoś zasugeruje coś o czym bym nie pomyślał.
3. Czy warto brać jakaś mini kuchenkę gazową?
4. Spać chciałbym głównie w namiocie, może macie jakieś propozycje solidnego, przetestowanego namiotu? No i myślałem że chyba lepiej spać na obrzeżach miast, ze względu na to że nie musiałbym szukać pól namiotowych.
5. Czy warto brać urządzenia typu smartfon, aparat etc? Pomyślałem ze dokupiłbym jakiś dobry power bank i co jakiś czas doładowywał go u życzliwych ludzi.
6. Czy taka wyprawa ma racje bytu w pojedynkę?
7. Czy uważacie że gdybym potrzebował pieniędzy wystarczyłaby mi karta kredytowa?
8. Co powinienem wziąć ze sobą w razie ewentualnej obrony przed sebixami zza granicy?

To chyba tyle, za wszystkie odpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
Btw, to mój pierwszy post, wcześniej tylko śledziłem tą jakże fascynującą społeczność.

#podroze #rower #pytanie
  • 8
@MrKudlaty:
1 - rower trekkingowy z sakwami.
2-8 - najpierw zacznij jeździć na weekend po swoich okolicach poznając swoje możliwości, sprzęt, oczekiwania i wymagania, później sukcesywnie zwiększaj dystanse i czas trwania, a dopiero z odpowiednim doświadczeniem oraz skompletowanym i przetestowanym sprzętem myśl o samotnej europie.