Aktywne Wpisy
wykop +1534
Dzień dobry, Wykop! (ツ)
Wielu z Was - i nas - wychowało się w erze phpBB by Przemo, jednym z najbardziej rozwiniętych darmowych systemów forów dyskusyjnych. Projekt ten bezdyskusyjnie odegrał ważną rolę w historii polskiego Internetu. A jak potoczyły się losy jego twórcy? Sami go o to zapytajcie! ( ͡º ͜ʖ͡º)
Już w niedzielę 11.02 o godzinie 20:00 odbędzie się AMA z Przemkiem Matogą, twórcą
Wielu z Was - i nas - wychowało się w erze phpBB by Przemo, jednym z najbardziej rozwiniętych darmowych systemów forów dyskusyjnych. Projekt ten bezdyskusyjnie odegrał ważną rolę w historii polskiego Internetu. A jak potoczyły się losy jego twórcy? Sami go o to zapytajcie! ( ͡º ͜ʖ͡º)
Już w niedzielę 11.02 o godzinie 20:00 odbędzie się AMA z Przemkiem Matogą, twórcą
WielkiNos +149
Cały twitter zasrany wynurzeniami lewaków ws. tego, co powiedział Mentzen. A ten ma sporo racji. Ciąża jest przeciwwskazaniem do brania tabletki dzień po.
Kobieta w ciąży nie może brać żadnych tabletek bez ustalenia z lekarzem. Branie czegokolwiek to ostateczność. Zwykły suplement diety w postaci żelaza musi zatwierdzić lekarz. Nie można wziąć nawet tabletki na ból głowy. Ale lewacy wszystko oceniają tylko przez pryzmat aborcji i świata poza tym nie widzą, więc skąd
Kobieta w ciąży nie może brać żadnych tabletek bez ustalenia z lekarzem. Branie czegokolwiek to ostateczność. Zwykły suplement diety w postaci żelaza musi zatwierdzić lekarz. Nie można wziąć nawet tabletki na ból głowy. Ale lewacy wszystko oceniają tylko przez pryzmat aborcji i świata poza tym nie widzą, więc skąd
Czas dojazdu studentów na uczelnie ma rozkład normalny z wartością oczekiwaną równa 40 minut i odchyleniem standardowym 5. Obliczyć ilu studentów dojeżdża przeciętnie dłużej niż 30 minut i jednocześnie krócej niż 45 minut.
#prosba #pytanie #pytaniedowykopkow #pytaniedoeksperta #matematyka #statystyka #zadanie #rozwiazanie
http://www.matematyka.pl/224375.htm#p831865
http://www.matematyka.pl/62584.htm
i pełno innych przykładów.
http://www.matematyka.pl/291136.htm