Wpis z mikrobloga

Ostatnio tak się śpieszyłem kiedy wypłacałem pieniądze z bankomatu, że zapomniałem ich wziąć. Dziś odpowiedź na reklamację, złożoną telefonicznie. Jestem zaskoczony, że tak szybko się uwinęli, tym bardziej, że to obcy bankomat (ING).

Szanowny Panie,

W odpowiedzi na reklamację dotyczącą obciążenia Pana rachunku w dniu 30.06.2015r. tytułem niezrealizowanej wypłaty gotówki w bankomacie pragniemy poinformować, że w dniu 08.07.2015r. Pana rachunek został uznany reklamowaną kwotą w wysokości 350,- PLN.


Łącząc wyrazy szacunku pragniemy przeprosić Pana za wszelkie niedogodności związane z powstałą sytuacją.

Mając nadzieję, że dalsza współpraca z Bankiem będzie układać się bezproblemowo pozostajemy,


z poważaniem

Bank Polska Kasa Opieki S.A.


#pekao #banki #ing #pieniadze #reklamacja
  • 10
@bianco86: @fipa: raczej wciągnął z powrotem. Reklamowałem takie samo nieogarnięcie kilka lat temu, wtedy się dowiedziałem że w takim wypadku obsługa bankomatu musi przeliczyć kasę w kasetkach i sprawdzić czy rzeczywiście wszystko się zgadza. Gdyby ktoś zabrał pewnie nie uznali by w ogóle reklamacji.
@fipa: i złożyłeś reklamację bo zapomniałeś wziąć pieniędzy z bankomatu? Co kuhwa? Kuźniar może się wiele od Ciebie nauczyć.
@thorin87: No własnie, gdyby ktoś wyjął kasę to po ptakach. Ale nie wiedziałem, że trzeba kasę w bankomacie przeliczyć po takiej akcji. Pewnie dlatego, że ktoś mógłby próbować wyciągnąć banknoty ze środka i poczekać aż resztę wciągnie, żeby reklamować.Co jeśli by na przykład jednego dnia 10ciu osobom wciągnęło? Pewnie taki fakt jest gdzies zarejestrowany w logu.
@Jade: Nie, nie dzwoniłem z mordą, tylko z pytaniem czy mam szansę powąchać jeszcze te pieniądze. To jeden z tych wszystkowciskających konsultantów okazał się człowiekiem i wytłumaczył jak to się załatwia.