Wpis z mikrobloga

Murki, mieliście kiedyś taką przypadłość w Unity, że gra pięknie działała w edytorze na komputerze, a po wrzuceniu na telefon, jeden skrypt (a może nawet kilka metod z innych) nie działał? Zero błędów w konsoli, po buildzie też nic. Co ciekawe, skrypt działał w jednym buildzie po czym podmienilem modele, które są wczytywane do tablicy "array" i już nie działa. Po wywaleniu tych modeli ze sceny nic się nie zmieniło. Co może być przyczyną?

Wrzucam kod nie działającego skryptu:
http://pastebin.com/ewJbyRpb

#programowanie #unity3d #unity5 #android #gamedev
  • 5
@Optimum:
Możesz powiedzieć która linijka dokładnie nie przechodzi? Co ma w sobie klasa store?
rzuciłem lekko okiem, wszystkie metody powinny działać, najlepiej powstawiaj wszędzie debugi i zobacz co pokazuje monitor.
Dobra rada, nie używaj getcomponent w update
@LoganWhyz: Nie wiem, która dokładnie. Nie wiem jak to zdebugować, bo na kompie mi wszystko śmiga, a jak wrzucę na telefon to nie mam konsoli.
Mam obiekt który ma wśród dzieci kilka modeli, podczas włączania sceny powinno wyłączyć wszystkie oprócz tego, który jest zapisany w Prefie "skinName". Nie robi tego, aktywne są wszystkie te modele.

Tutaj masz klasę Store:
http://pastebin.com/hbzeUJD9
@Optimum: Gdzieś w android sdk masz program monitor, jak podepniesz telefon w trybie debugowania i uruchomisz apkę, będziesz miał tam wszystkie debug logi. Ewentualnie możesz napisać własną konsolę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zaczął bym właśnie od debugowania. I skoro mówisz że przestało działać po zmianach na scenie, to sprawdził bym czy wszystko jest dobrze podpięte, a najlepiej przywrócił starą scenę z repo