– Można tam pojechać samochodem w prawo. Jest tam linia przerywana. Można zająć prawy pas i skręcić w Powale – przekonuje Daniel Chojnacki, oficer rowerowy. Wyjaśnia, że na jezdni są strzałki przeznaczone dla wszystkich kierowców, możliwy jest więc skręt.
@WolverinePL: sprawa raczej prosta, dojeżdżając do skrętu w podwale jedziesz pasem na wprost i przed podwalem musisz przeteleportować się o te 5 metrów w prawo i tyle
@WolverinePL: kolejna zmiana, która utwierdza mnie w przekonaniu, że władze Wrocławia wprowadzają tego typu modyfikacje tylko po to żeby dobrze wyglądały na papierze i w statystykach - ilość ścieżek rowerowych zwiększa się - great success!
@WolverinePL: Ile jest pasów do skrętu w prawo w Oławską? 1. No to skręcasz i wjeżdżasz po skręcie na lewy pas. Jak chcesz skręcić w prawo w Podwale to zmieniasz pas przez linię przerywaną na prawy. Na papierze super. W praktyce skręt z Piotra Skargi w Oławską będzie tak #!$%@?, że przejazd przez Dominikański będzie płynny tylko w nocy. A Google Maps za chwilę będzie pokazywać przejazd przez centrum Wrocławia: 1.
@WolverinePL: przecież tam prawym pasem i tak nikt nie jeździł, bo konczył się prawoskretem w Podwale. 99.9% ludzi jechało prosto, gdzie był jeden pas, no i nadal jest jeden pas.
@WolverinePL: @Iudex: @tempname0626: typowy #problemzdupy na miarę gazety wrocławskiej. Masz przerywaną, to przecinasz buspasrowerowy i skręcasz w prawo, nie widzę problemu. A jak wpłynie na płynność to się okaże, niestety, żeby było "optymalnie" to trzeba by pół miasta wyburzyć i wylać asfaltem. A jak zostawisz jak jest, to przy rosnącej ilości aut i tak się zapcha.
@kris007: też jeździłem tam na suwak optymalizując dostępną powierzchnię ( ͡°
@lubfarmaceute: @aikonek: Znak F-10 wskazuje, że w prawo można skręcić tylko z prawego pasa, a ten z kolei jest wyłączony z ruchu samochodów. Bardzo klarowne.
to jest dla mnie jakiś WTF. #wroclaw #motoryzacja #rower
1.
@kris007: też jeździłem tam na suwak optymalizując dostępną powierzchnię ( ͡°