Wpis z mikrobloga

Czy ktoś mi może wytłumaczyć jak według przepisów skręcić w prawo na tym czymś: http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/9303055,kierowcy-stracili-pas-na-dominikanskim-teraz-jest-dla-rowerow-i-autobusow,id,t.html bo ten tekst:

– Można tam pojechać samochodem w prawo. Jest tam linia przerywana. Można zająć prawy pas i skręcić w Powale – przekonuje Daniel Chojnacki, oficer rowerowy. Wyjaśnia, że na jezdni są strzałki przeznaczone dla wszystkich kierowców, możliwy jest więc skręt.


to jest dla mnie jakiś WTF. #wroclaw #motoryzacja #rower
  • 11
@WolverinePL: kolejna zmiana, która utwierdza mnie w przekonaniu, że władze Wrocławia wprowadzają tego typu modyfikacje tylko po to żeby dobrze wyglądały na papierze i w statystykach - ilość ścieżek rowerowych zwiększa się - great success!
@WolverinePL: Ile jest pasów do skrętu w prawo w Oławską? 1. No to skręcasz i wjeżdżasz po skręcie na lewy pas. Jak chcesz skręcić w prawo w Podwale to zmieniasz pas przez linię przerywaną na prawy. Na papierze super. W praktyce skręt z Piotra Skargi w Oławską będzie tak #!$%@?, że przejazd przez Dominikański będzie płynny tylko w nocy. A Google Maps za chwilę będzie pokazywać przejazd przez centrum Wrocławia:
1.
@WolverinePL: @Iudex: @tempname0626: typowy #problemzdupy na miarę gazety wrocławskiej. Masz przerywaną, to przecinasz buspasrowerowy i skręcasz w prawo, nie widzę problemu. A jak wpłynie na płynność to się okaże, niestety, żeby było "optymalnie" to trzeba by pół miasta wyburzyć i wylać asfaltem. A jak zostawisz jak jest, to przy rosnącej ilości aut i tak się zapcha.

@kris007: też jeździłem tam na suwak optymalizując dostępną powierzchnię ( ͡°