Wpis z mikrobloga

Gdyby ktoś zastanawiał się nad skorzystaniem z #nju dodatkowy za 9 zł to taka mała przestroga. W przypadku, gdy drugi numer jest z nju na kartę migracja jest niemal natychmiastowa. Jakąś godzinę, może dwie po wizycie kuriera z umową dostałem wiadomość potwierdzającą. Generalnie super, o to chodzi ale...

...jest jeden haczyk - wszystkie środki z numeru dodatkowego są natychmiastowo tracone (oczywiście informacji tej nie ma na stronie). Dodatkowo zostaniemy obciążeni opłatą za drugi numer w kwocie 9 zł (nie, nie jest ona odejmowana od salda z karty) :)

Nie ma żadnego okresu przejściowego. To wszystko jest tym dziwniejsze, że w przypadku abonamentu nju oferuje usługę Skarbonka - w sytuacji nieopłacenia abonamentu i blokady konta, można dalej korzystać z telefonu doładowując go normalnie kartą. Nie rozumiem zatem, dlaczego nadmiarowe środki nie mogą zostać przelane właśnie na Skarbonkę, a po prostu przepadają.

Ogólnie #njumobile jest świetne i ze wszech miar ich polecam, denerwują mnie jednak nieco, takie właśnie głupie niedociągnięcia i delikatne haczyki. Kiedyś korzystałem z pakietu 350MB - oczywiście brak możliwości włączenia cyklicznego uruchomienia co miesiąc, niby szczegół a denerwujący. Inny przykład - kontynuując kwestie nju dodatkowy - drugim nie może zostać wybrany numer który obecnie też korzysta z abonamentu nju. Najpierw przejść na kartę. No litości. Tzn. działa, bo ja się naciąłem!


Wyszły trochę #gorzkiezale, ale może komuś zaoszczędzi to nieco nerwów i przede wszystkim czasu na szukanie odpowiedzi. Właśnie z braku czasu zająłem się tym (tzn. odpowiedzią, co dzieje się ze środkami na karcie) dopiero po wizycie kuriera i już nie zdążyłem zareagować w porę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 5
@Duri: w kazdej sieci przy przechodzeniu karta-abo kasa zniknie... I czemu 25zl? Jak są karty 5zl.
A nie latwiej z abonamentu zrobic cesję? A nie migrowac do prepaida i znowu abo
@prawdziwek Pewnie masz rację w kwestii przepadnięcia kasy, ale nie miałem czasu tego sprawdzić. Doładowałem za 25 zł, bo sądziłem że potrwa to dłużej np. około miesiąc. Informacji o szybkości migracji nigdzie nie podają, w umowie (która widzisz pierwszy raz przy wizycie kuriera, bo nie wysyłają na mail, jest napisane "do 7 dni" - u mnie aktywacja nastąpiła 2h po podpisaniu). Nie rozumiem dlaczego ta kasa nie mogła trafić na Skarbonkę, a
@Duri: Dziękujemy za te uwagi. Przekażemy je do osób odpowiedzialnych za kształtowanie oferty. Cieszymy się, że jesteś zadowolony z nas i mamy nadzieję, że tak pozostanie :)
@njumobile Informacja na waszej stronie powinna być jak najdokładniejsza (bo nie każdy lubi kontakt via Facebook, a BOK to 5 zł/min). Jeśli mogę jeszcze coś zasugerować i zarazem zapytać - dlaczego CHAT na stronie jest właściwie ukryty? Czy to jest pełnoprawny kanał kontaktu z BOK czy raczej służy jedynie do zamawiania oferty? Dziś dopiero doczytałem, że po kliknięciu zamów - znajdę przycisk czatu - natomiast w pomocy technicznej czy dziale obsługi już