Wpis z mikrobloga

Mirki, potrzebujemy Waszej opinii.

Otrzymaliśmy kolejną propozycję panelu i musimy ostatecznie zdecydować, czy idziemy w tym kierunku.
Tym razem to panel achievementów. Czy jest dla Was ładny i czytelny?
Nam się podoba, ale chcemy mieć pewność, że Wam też. Także szybka ankieta. Z góry dzięki za głosy :)

(W komentarzu wrzucam też drugi panel, który już widzieliście).

#gamedev #gry #grafika #pytanie #ankieta
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj! (Facebook | Twitter)
Zrezygnowałem z pracy na etacie po kilku latach na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca 2016 roku.
Start 03.08.2015, koniec 31.12.2016.
sortris - Mirki, potrzebujemy Waszej opinii.

Otrzymaliśmy kolejną propozycję panel...

źródło: comment_SwlvGb05CDwNKE80eR00VML724l9nwqa.jpg

Pobierz

Czy kierunek rozwoju UI jest Twoim zdaniem właściwy?

  • Tak 71.8% (107)
  • Tak, ale... (napisz w komentarzu co byś zmienił/a) 10.7% (16)
  • Nie, ponieważ... (napisz dlaczego) 17.4% (26)

Oddanych głosów: 149

  • 39
  • Odpowiedz
@sortris: No moim zdaniem bardziej 'blocky' powinien być, może nie, aż tak jak minecraft.
Ogólnie jest bardzo ładny, ale niespójny z reszta moim zdaniem [co nie znaczy, że mam rację].
Może spróbujcie go odcukierkować trochę i spikselizować.
  • Odpowiedz
@Gabu: pixeloza to na pewno nie jest kierunek, w którym chcemy iść. Rzuć okiem na kłos pszenicy, okulary i kwiatek w zakładkach, czy takie bardziej "blocky" jest ok?
  • Odpowiedz
@sortris: ja bym zmieniła fonta "achievements" i zmeniła położenie tego napisu tak, by nie pokrywał się z tym pęknięciem w desce, bo jakoś nienaturalnie to wygląda jak na moje niewprawne oko;)
a tak to git.

  • Odpowiedz
@sortris: Brak spójności z grą. Panel całkowicie odstaje - tak, jakby był z innej gry. Deski są wyrzeźbione, mają mnóstwo szczegółów, a gra jest klockowa. Kolory są stłumione, a gra jest "radosna".

Do kosza i od nowa. Można to na pewno dużo lepiej zrobić.
  • Odpowiedz
@sortris: Mi osobiście nie podoba się ten pasek postępu, a dokładniej to wcięcie na końcu. A ogólnie jest ok :) Ja już bym pograł w betę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Co prawda nie wiem jak bym znalazł na to czas ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
czy będą osiągnięcia do zdobywania w wewnętrznych serwisach Google'a i Apple'a (GPlay Games i Apple Circle bodajże)


@qmox: oczywiście będzie połączenie z Google Play Services oraz Apple Game Center! Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest "expienie" głównego konta gracza. Ponadto Apple wymaga do promowania. Stawiamy jednak na mocną integrację osiągnięć wewnątrz gry, aby zwiększyć immersję.

Ja już bym pograł w betę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Paatryk93:
  • Odpowiedz
Im dłużej się na to przyglądam, tym bardziej mi pasuje. Niestety ankiety nie mogę już wyedytować :)

Nie pasowało mi trochę to, że styl wizualny samej gry jest mocno oderwany od stylu panelu. Ten drugi jest strasznie czysty i cukierkowy. Z jednej strony bloczki, z drugiej ładna grafika wektorowa. Może warto by to trochę "zabrudzić" dodając jakiś mocno spikselowany szum do tła?
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Vall: będziemy nad tym pracować :) jeszcze wygląd samej gry zmieni się dość znacznie, więc ze 2 iteracje będą dla UI oraz grafik 3D. Liczymy, że koncowy efekt będzie powalający ( ͡° ͜ʖ ͡°) dzięki za cenną opinię. Szczególnie, że wróciłeś po czasie dopisać swoje przemyślenia :)
  • Odpowiedz
@sortris: mam wrażenie, że ta część paska postępu, która jest niebieska, jest wklęsła, a ta biała jest wypukła. tak jakby był tam biały klocek z tetrisa. nie powinno być odwrotnie :)?
  • Odpowiedz
@sortris: Tak jak już mówiłem wcześniej przy UI Filemona - estetycznie wpasowuje się idealnie do ogółu :)

Co się mogę przyczepić to położenie napisu "Achievements" wraz z nazwą i poziomem naszej farmy. Pierwsze, co było już chyba wspomniane, to to pęknięcie - jakoś nie tak wygląda gdy przecina napis na środku.
Druga sprawa to pusta przestrzeń nad napisem. Tak jak w przypadku UI Filemona tego aż tak nie widać, bo dodana
Z.....o - @sortris: Tak jak już mówiłem wcześniej przy UI Filemona - estetycznie wpas...

źródło: comment_ob9QIbRwwz6yIPd8XlbOaEJwx723saDn.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Zetwoo: przyznamy szczerze, że to są szczegóły, na które jeszcze nie zwracamy uwagi na tym etapie prac, ale oczywiście masz rację. Na razie skupiliśmy się na wrażeniu ogólnym i działaniu tego w grze. Dzięki wielkie za szczegółową opinię i damy znać przy ostatecznych poprawkach. :)

  • Odpowiedz