Wpis z mikrobloga

@matde: Na YT jest masa filmików jak to się robi, może nawet znajdziesz do swojego widelca, o ile to jakis popularny model. Ja zawieszenie przednie sam serwisuje, bo nie potrzeba jakiś specjalnych kluczy. Możesz pokusić się o specjalne narzędzie do wbijania uszczelniaczy olejowych, ale można to zrobić starym uszczelniaczem rozciętym na pół.
@Gixaar: Tak to wygląda mniej więcej klik. Nie wiem czy mam ten klucz "spring collar holder" i raczej na pewno nie mam "stopper plate".
@Stitch: No tyle mi mechanik policzył.. rusza się ta dolna część "kopyto". Prawdopodobnie rura się jakoś odkręciła i trzeba robić całość z uszczelniaczami. Sam mam ochotę to obejrzeć i chyba się podejmę rozbiórki.
@Xaarkes2: CB600F Hornet PC41
@matde: Oddawaj do mechanika, bo sam chyba sobie z tym nie poradzisz. Musiała ci się wykręcić laga ze stopy. Pierwszy raz słyszę, że coś takiego się stało. To się chyba składa na jakimś specjalnym kleju
@Xaarkes2: No wygląda to tak. Też pierwszy raz słyszę i nie bardzo wiem jak to się stało. Przypuszczam, że poprzedni właściciel mógł to lipnie poskładać. Po żadnym dzwonie śladu nie ma.
@matde: czyli trzeba napiąć sprężynę, ciekawe z jaką siłą, dla Hondy na tyle dużą że se dorobiła patent do tego. Jak nie dłubiesz dużo na patentach domowych to raczej sam nie zrobisz.

Gx
@svr_: gdybyś miał stare zawieszenie to sprawa jest stosunkowo prosta do zrobienia, najtrudniejszym momentem jest wbijanie uszczelniaczy. Ale up sa odrobinę trudniejsze i mimo, że już wymieniałem sam w pc37 to tych bym się nie podjął sam robić chyba.
@Gixaar:
@Stitch:
@Xaarkes2:
@Rezonator:
@svr_:
@Jofiel:
Biedniejszy o 240 zł, ale mam nowe uszczelniacze + olej i kopyto skręcone już jak trzeba (chyba nawet na jakimś ''kleju'' bo w tym modelu nie ma śrubki która się to reguluje). Szpec twierdzi, że to pozostałości po poprzednim serwisie który ktoś zrobił niedbale. No i co najważniejsze, że moto zdrowe ( ͡° ͜ʖ ͡°)