Cześć Mireczki! Witam po długiej przerwie. Gra się robi, a przerwa w pisaniu na mirko spowodowana była brakiem czasu. Pierwotnie planowaliśmy wyrobić się z prototypem na maj, ale musicie jeszcze poczekać drogie Mireczki.
Dzisiaj opiszę kolejne trzy pukawki występujące w grze:
Karabin maszynowy: - pojedyncze strzały zadają średnie obrażenia, ale broń jest szybkostrzelna (ok. 6 - 7/s.) - skuteczna na bliskim i średnim dystansie (rozrzut) - szybkostrzelność: 3/s
Karabin plazmowy: - zadaje duże obrażenia - ma minimalny rozrzut przez co nadaje się do eliminacji z daleka (jednak boty mogą ominąć lecące kule bo te nie lecą bardzo szybko) - szybkostrzelność: 5/s - trafienie człowieków kulą plazmy powoduje mniejszy efekt krwawienia, ale pojawia się dymek świadczący o przypieczeniu ;] - broń posiada wbudowany wyświetlacz (info dot. amunicji)
Minigun: - zadaje bardzo duże obrażenia - nie nadaje się na dalekie dystanse (rozrzut) - szybkostrzelność: ok. 14 /s - pierwsze wystrzały są wolniejsze i nieregularne - lufa miniguna po krótkiej serii nagrzewa się (tylko efekt wizualny)
@NukeButton: Bardzo fajnie się to prezentuje. Podoba mi się zwłaszcza możliwość unikania pocisków przez boty ( ͡°͜ʖ͡°) @dogmeat: Serio? Pomysł ciekawy (nie powiem), ale... Dla samego efektu wizualnego nie ma chyba sensu, a przy dodaniu dodatkowych obrażeń od ognia broń ta będzie imo zbyt przekoksana.
Cześć Mireczki! Witam po długiej przerwie. Gra się robi, a przerwa w pisaniu na mirko spowodowana była brakiem czasu.
Pierwotnie planowaliśmy wyrobić się z prototypem na maj, ale musicie jeszcze poczekać drogie Mireczki.
Dzisiaj opiszę kolejne trzy pukawki występujące w grze:
Karabin maszynowy:
- pojedyncze strzały zadają średnie obrażenia, ale broń jest szybkostrzelna (ok. 6 - 7/s.)
- skuteczna na bliskim i średnim dystansie (rozrzut)
- szybkostrzelność: 3/s
Karabin plazmowy:
- zadaje duże obrażenia
- ma minimalny rozrzut przez co nadaje się do eliminacji z daleka (jednak boty mogą ominąć lecące kule bo te nie lecą bardzo szybko)
- szybkostrzelność: 5/s
- trafienie człowieków kulą plazmy powoduje mniejszy efekt krwawienia, ale pojawia się dymek świadczący o przypieczeniu ;]
- broń posiada wbudowany wyświetlacz (info dot. amunicji)
Minigun:
- zadaje bardzo duże obrażenia
- nie nadaje się na dalekie dystanse (rozrzut)
- szybkostrzelność: ok. 14 /s
- pierwsze wystrzały są wolniejsze i nieregularne
- lufa miniguna po krótkiej serii nagrzewa się (tylko efekt wizualny)
Poniżej filmik:
https://vimeo.com/165477815
Pozdro i miłego piąteczku!
#gamedev #unrealangine #oldschool #gry #fps #indiegames #video #chwalesie
@patrykmajster: @psemcio: @spardo: @KaszaGryczana: @kalectwo: @avalid: @Gummy: @PanRatel: @wypokowy_hazardzista: @piejo89: @benwatkins: @xrbartek: @JoeBlade: @meffcio: @Refusek: @Reality: @zdebel: @MtEverest: @KocieJaduo: @MirekLurek: @cichy_brzek: @Pan_Ptak: @Pawel_Pe: @inspektom: @dubstep: @djzidane: @callmejimmy4: @megamas: @Curry_:
Jak ktoś chce być wołany to proszę dać znać w
@dogmeat: Serio? Pomysł ciekawy (nie powiem), ale... Dla samego efektu wizualnego nie ma chyba sensu, a przy dodaniu dodatkowych obrażeń od ognia broń ta będzie imo zbyt przekoksana.
Dzięki! (。◕‿‿◕。)