Wpis z mikrobloga

Zapraszam do tagu --> #robimyfps

Cześć Mireczki! Witam po długiej przerwie. Gra się robi, a przerwa w pisaniu na mirko spowodowana była brakiem czasu.
Pierwotnie planowaliśmy wyrobić się z prototypem na maj, ale musicie jeszcze poczekać drogie Mireczki.

Dzisiaj opiszę kolejne trzy pukawki występujące w grze:

Karabin maszynowy:
- pojedyncze strzały zadają średnie obrażenia, ale broń jest szybkostrzelna (ok. 6 - 7/s.)
- skuteczna na bliskim i średnim dystansie (rozrzut)
- szybkostrzelność: 3/s

Karabin plazmowy:
- zadaje duże obrażenia
- ma minimalny rozrzut przez co nadaje się do eliminacji z daleka (jednak boty mogą ominąć lecące kule bo te nie lecą bardzo szybko)
- szybkostrzelność: 5/s
- trafienie człowieków kulą plazmy powoduje mniejszy efekt krwawienia, ale pojawia się dymek świadczący o przypieczeniu ;]
- broń posiada wbudowany wyświetlacz (info dot. amunicji)

Minigun:
- zadaje bardzo duże obrażenia
- nie nadaje się na dalekie dystanse (rozrzut)
- szybkostrzelność: ok. 14 /s
- pierwsze wystrzały są wolniejsze i nieregularne
- lufa miniguna po krótkiej serii nagrzewa się (tylko efekt wizualny)

Poniżej filmik:
https://vimeo.com/165477815

Pozdro i miłego piąteczku!

#gamedev #unrealangine #oldschool #gry #fps #indiegames #video #chwalesie
NukeButton - Zapraszam do tagu --> #robimyfps

Cześć Mireczki! Witam po długiej prz...

źródło: comment_IPsT1Yczm8mTVCXI0CJFhe3luAUWDNUM.jpg

Pobierz
  • 8
@NukeButton: Bardzo fajnie się to prezentuje. Podoba mi się zwłaszcza możliwość unikania pocisków przez boty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@dogmeat: Serio? Pomysł ciekawy (nie powiem), ale... Dla samego efektu wizualnego nie ma chyba sensu, a przy dodaniu dodatkowych obrażeń od ognia broń ta będzie imo zbyt przekoksana.