Wpis z mikrobloga

Proszę o pomoc w dispute.

Przesyłka nie doszła, założyłem dispute.
Sprzedawca odrzucił pisząc bym czekał jeszcze parę dni, miałem czas na odpowiedz 10 dni to tyle poczekałem nie zamykając sporu. Pisałem do sprzedawcy że nie doszło i co robić a on by nadal czekać (mimo że nawet nie przedłużył czasu oczekiwania) więc eskalowałem.
#aliexpress mi odpisało coś takiego
-----------------------
Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order xxxx.

Dear buyer, we noticed your claim is that you have not received your package. Regarding your order, I am sorry that you didn't get an adequate solution from the seller. We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim is accepted. For this dispute, Aliexpress can provide you the following solution: Full refund.

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Valid -

Package Information
China Post Ordinary Small Packet Plus 70834081760 Not Found
Solutions:
Option 1: full refund 24.35 PLN

Response time: 3 days

If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; if the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.
-----------------------
odpowiedz sprzedawcy taka jak za pierwszym razem "Please wait more few days for delivery Thank you so much"
co teraz należy zrobić ? jak wcisnę przycisk respond to komu będę pisał sprzedawcy czy do AliExpress.