Wpis z mikrobloga

@godoto: aż tak? Żaden bojkot! @Dezynwoltura: 1) nie my zatwierdzamy i odrzucamy transakcje - tylko pośredniczymy. Oznacza to, ze jeśli Twoja transakcja widnieje jako odrzucona - a nie anulowałeś zamówienia to powiedz nam o tym żebyśmy mogli skontaktować sie ze sklepem!
@Szczepan45: trąbimy o tym od początku - ręcznie dodany Cashback ma swoja procedurę zgłoszenia. Przyjmujemy wszystkie info od użytkowników o każdej transakcje ale mozemy ja zgłaszać w odpowiednim
@PlanetPlus: Chciałem wysłać formularz, ale nie mam numeru referencyjnego zamówienie, gdyż kupowałem to ze strony sklepu, a nie posiadam u nich konta - czyli z konta gość można powiedzieć. A że to był zakup na prezent to nie mam też dostępu do faktury, w sumie nie wiem czy na niej jest ten numer referencyjny. No i nie mogę tym samym zgłosić tego, jedyny dowód jaki mam to wyciąg z karty (
@dziabonq: wszystko w dobrej gestii sklepu zeby to zaakceptował bo skoro transakcja nie pojawiła sie automatycznie to sklep traktuje to jako "problem po stronie użytkownika" np. 1) włączył adBlock 2) nie przeszedł przez link 3) dodał do koszyka - nie zapłacił 4) złożył zamowienie nie zapłacił w sesji 5) zakleił sobie kamerę taśma zeby go nie podglądali (żart sprawdzam czy czytacie;-) ) 6) nie mogl sie zdecydować przez kogo kupić etc.