Wpis z mikrobloga

@Cebulon: @Cult_Of_Slaanesh: od ponad roku sie mecze z ich obsluga, 2x wyslali mi uszkodzona fabrycznie karte graficzna i trzecim razem nie mam zamiaru sie dac naciac wiec prosze o zwrot pieniedzy (sprzet byl brany na firmę) a oni skutecznie od pol roku lecą w #!$%@? i kaza mi jeszcze placic za serwis, 2x zamkneli mi zgloszenie, 3x zlali, napisalem setki maili do ich biura i maja #!$%@?

po prostu mam
a Ty wiesz jakie prawa Ci przysluguja kupujac na firme? zadne ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@imo0mfg: gdybym wiedzial to bym tego nie kupil, to byla prywatna karta graficzna do mnie do domu, ale matka zachecala strasznie weź na firmę, weź na firmę
@quakeone u mnie to samo - kupiłam uszkodzoną płytę główną, nie działał napęd dvd. dwa razy odsyłałam, za każdym razem dostawałam te same mobo, które odsyłałam (te same numery seryjne) :') za 3 razem po prostu poprosiłam o zwrot pieniędzy, bo szkoda strzępić ryja na nich
@harpiowata: no tak to wyglada w przypadku firm, musisz pamietac, ze przepisy konsumenckie nie dotycza przedsiebiorcow (czyli nie moga zwracac przy zakupie zdalnym do 15 dni, czesto tez sklepy wylaczaja rekojmie dla firm w swoich regulaminach [mozna]).