Wpis z mikrobloga

Mirki pijcie ze mno kompot zdałem właśnie #prawojazdy na #motocykle ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Teraz czekam na dokumencik i kupujemy moto. Najpierw chciałbym kupić strój i kask, myślałem o kurtce i spodniach tekstylnych. Nie znam się za bardzo na tym i nie wiem czym się różni kurtka za 300zł od kurtki za 700zł więc proszę Was bardzo o pomoc. Czego szukamy?
- kask (czarny albo biały)
- kurtka + spodnie tekstylne (nieprzemakalne)
- buty (rozmiar 48+ :()

Jestem z #gdansk i myślałem o np. tym sklepie http://www.motonita.pl/

Z góry wielkie dzięki za podpowiedzi
  • 28
@MireczekMichal: kask - weź biały - mniej się grzeje i dużo lepiej widoczny - nie wiem, jak chcesz jeździć, ale zwróc uwagę na wentylację, pinlock i blendę, no chyba że nie potrzebujesz i idziesz w jakieś daszki i gogle.

ciuchy - droższe zwykle są 3-częściowe, z wypinaną membraną przeciwdeszczową i podpinką ocieplającą - tak lepiej. Przymierz, dobrze, żeby w sklepie stał jakiś motocykl, żeby można było usiąść i zobaczyć, czy Cię
@MireczekMichal: musisz sobie zadać pytanie jak i ile będziesz jeździł, w jakich warunkach. Jeśli chodzi o spodnie i kurtki to masz tak:
- krótkie lub długie; krótkie fajne na miasto i lato, długie na trasę i słabszą pogodę;
- z panelami meshowymi lub z pełnej tekstylki; te pierwsze na lato/miasto;
- ze zintegrowaną membraną lub wypinaną - oba rodzaje mają swoje zalety;
- z ocieplająca podpinką lub bez.
Te pełne tekstylne
@MireczekMichal: zwracaj uwagę na użyty materiał, ja jak szukałem taniej kurtki tekstylnej to wszystkie jakie patrzyłem - różne marki - miały materiał : cordura 600D
Ceny były od 250 do 500zl. Czy te najdrozsze byly 2x lepsze niz tansze odpowiedniki? Watpie.

Co do nieprzemakalności to podobno każda membrana zaczyna w końcu przepuszczać wodę ale się nie znam bo w deszcz nie jeżdżę. jakis zapas czasu masz zanim przemokniesz.

mam rekawice motonity,