Chyba niestety będę zmuszony do zakupienia komputera z OS X na potrzeby komplikacji gry mobilnej w wersji na iOS. Są różne komputery - iMac, macbook, przymierzam się raczej do Maca Mini. Wychodzi najtaniej, w dodatku prawdopodobnie padnie na używany.
Jakie minimum bebechy musi mieć, aby wypełnić wszystkie kroki potrzebne do wypuszczenia aplikacji w wersji na iOS? Ile minimum trzeba na to wyłożyć kasy? Najtańsze sensowne używane widzę nawet za 400zł, ale boję się, że są to zbyt stare maszyny do poradzenia sobie z tym problemem. I nawet nie chodzi mi tutaj o ich moc obliczeniową, tylko starszy system, a któryś z potrzebnych po drodze programów może wymagać do instalacji nowszego oprogramowania... A chyba to tak nie działa, że nawet taki najstarszy komputer mogę zaktualizować do najnowszej wersji OS X, prawda?
Podsumowując, jakie bebechy i system to minimum? Ile to mniej więcej będzie kosztować?
Znajdź coś, co będzie działać na najnowyszym osx-ie, będzie miało przynajmniej i5 ( w c2d nie ma co inwestować) oraz sensowną ilość ramu. Mac mini w zupełności starczy jeśli tylko chcesz budować projekt.
@ewridejhardtrajning: grę robimy w dwie osoby, zdalnie. Ja nie jestem członem odpowiedzialnym za programowanie, bo o tym nie mam zielonego pojęcia. Ja mam iMaca i teraz, gdy gra jest gotowa (przynajmniej w wersji na androida) jako osoba nie mająca zielonego pojęcia o programowaniu próbuję na swoim macu wypuścić wersję na iOS. Idzie to opornie, ale idzie, a nie stoi w miejscu, więc jest możliwość, że ja to ogarnę. Jeżeli nie, on
@MacDada: takie komentarze tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, żeby problemów nie rozwiązywać z pomocą for internetowych. Minimum 8, a najlepiej 16GB ramu? Koniecznie SSD? Albo trollujesz, albo nie masz pojęcia o bożym świecie. Sam mam najmocniejszego iMaca z tych 21,5". W większości rzeczy wystarcza w zupełności, przy bardziej wymagających (jak np. wrzucenie rawów do davinci resolve i nałożenie na to wielu warstw) komfort pracy nieco spada, ale dalej jest to maszyna
Nie napisałem „koniecznie”, ale zdecydowanie polecam – niebo a ziemia.
Sam mam najmocniejszego iMaca z tych 21,5". W większości rzeczy wystarcza w zupełności, przy bardziej wymagających (jak np. wrzucenie rawów do davinci resolve i nałożenie na to wielu warstw) komfort pracy nieco spada, ale dalej jest to maszyna będąca w stanie sobie bez problemu (jedynie nieco wolniej) z
Chyba niestety będę zmuszony do zakupienia komputera z OS X na potrzeby komplikacji gry mobilnej w wersji na iOS. Są różne komputery - iMac, macbook, przymierzam się raczej do Maca Mini. Wychodzi najtaniej, w dodatku prawdopodobnie padnie na używany.
Jakie minimum bebechy musi mieć, aby wypełnić wszystkie kroki potrzebne do wypuszczenia aplikacji w wersji na iOS? Ile minimum trzeba na to wyłożyć kasy? Najtańsze sensowne używane widzę nawet za 400zł, ale boję się, że są to zbyt stare maszyny do poradzenia sobie z tym problemem. I nawet nie chodzi mi tutaj o ich moc obliczeniową, tylko starszy system, a któryś z potrzebnych po drodze programów może wymagać do instalacji nowszego oprogramowania... A chyba to tak nie działa, że nawet taki najstarszy komputer mogę zaktualizować do najnowszej wersji OS X, prawda?
Podsumowując, jakie bebechy i system to minimum? Ile to mniej więcej będzie kosztować?
PS. to może być istotne, projekt w LibGDX.
Ogólnie do najnowszej wersji możesz zaktualizować (chyba) wszystko co opiera się na procesorze Intela.
więc chyba nie jest niczym dziwnym, jeżeli użyłem niewłaściwego słowa (。◕‿‿◕。)
@MarcinKubat: Do komfortowej pracy tak.
Nie napisałem „koniecznie”, ale zdecydowanie polecam – niebo a ziemia.