Wpis z mikrobloga

@matiusmm: Pękły mi w punkcie regulacji wysokości po dwóch stronach. Ten +, że ticketa zaakceptowali i już je wysłałem na gwarancje.
Sama jakość dźwięku nie jest zła, jak się wygrzeją to nawet dobrze brzmią (ale też nie są jakieś super). Drugi raz bym ich nie kupował, teraz tylko czekam aż mi dadzą kupon na zakupy w ich sklepie i biorę te: https://steelseries.com/gaming-headsets/siberia-200
Obecnie jest promocja na nie i kosztują tyle samo
@matiusmm: pękły mi dlatego, że rozmawiałem z bratem który siedział obok i musiałem zdjąć prawą słuchawkę (za mocne wyciszenie :D) podnosząc ją do góry i po lewej mi pękło ;( od siebie polecam steelseries siberia v1, v2, v3 itd, mozna je zginac bez problemu :D
@adi100_99: Kupiłem w x-komie. Jako, że na wypoku naczytałem się o nich dużo złego to po prostu zrobiłem to bezpośrednio przez ss z pominięciem x-komu. https://support.steelseries.com/hc/en-us/categories/202951887-Warranty-and-Returns
poczytaj co chcą, załóż ticket, opisz tam krótko, że słuchawki ci pękły po tygodniu od kupienia itp.. Załącz tam zdjęcie paragonu i wyślij pierwszy ticket. Po kilku minutach będziesz miał opcje odpisania na swój własny ticket i tam dodaj kilka zdjęć uszkodzenia.
Wtedy następnego dnia
@matiusmm: Mają swoje centrum gwarancyjne w Danii więc przesyłka wyszła 60zł. Gdyby to było uszkodzenie typu, że przestała działać jedna słuchawka to próbował bym w Polsce przez x-kom to załatwić. Ale tutaj jak sobie policzyłem to szybciej wyszło zrobić to po prostu bezpośrednio u ss niż knocić się z gwarancją w Polsce i tłumaczeniem im, że to nie jest uszkodzenie mechaniczne tylko wada produktu.
@matiusmm: @epll: Nie musisz nic wysyłać do steelseries. Napisz im, że przesyłka z polski kosztuje tyle i tyle i jest to dużo i dostaniesz na maila kod do ich sklepu o wartości produktu, który reklamowałeś a stary produkt sobie zostawiasz.
@epll: Ale co ma kultura do tego :D Z jakiej okazji mam płacić 1/4 wartości produktu za wysyłkę w ramach reklamacji gwarancyjnej, do której producent sam się zobowiązuje? Jeśli by przysyłali swojego kuriera albo wysyłka byłaby do polski to spoko ale nie w przypadku, kiedy masz wysłać na własną rękę paczkę do danii (najlepiej z trackingiem).

Producent sam doskonale rozumie sytuacje i bez gadania daje kod, żebyś sobie kupił nowy produkt