Siemanko #motomirki . Niedawno zdałem prawo jazdy na kat. A i poszukuje swojego pierwszego #motocykle . Wpadło mi w oko #suzuki gs500. Co myślicie o tym egzemplarzu?
@Majkel91 np cbf 1000 ale obawiam się że z tym budżetem może być ciężko. Ale jak nie jeździłes wcześniej to 600 w zupełności Ci wystarczy taki fz6 ma prawie 100 kucy i daje rade i przy tym jest dość łagodny w porównaniu np do wersji gaźnikowej. Co do linków to nie podeślę bo nie wiem co konkretnie szukasz. Sam musisz zdecydować. Może Hornet? Mało jest ich z owiewka ale można trafić.
@UsmyPasarzerNostromo Nie przesadzaj z tym litrem i nudą w 100 konnym S2 ( ͡°͜ʖ͡°) Niech się chłopak najpierw nauczy jeździć. @Majkel91 Litr zrobi Ci pozytywną różnicę tylko na prostej, a nie to jest najprzyjemniejsze w jeździe 2oo tylko winkle, w których większość ludzi nie wykorzystuje maksymalnie nawet 250. DLa bierz, jeśli chcesz robić po ponad 500km dziennie i sporo jeździć poza asfaltem (na szutrze jest wielka
@kasin jestem już wypaczony 12 letnim doświadczeniem także moja opinia co do mocy może być nie obiektywna( ͡°͜ʖ͡°) 600 w zupełności da radę nauka. Z tymi litrami bardziej chodziło mi o komfort podróżowania niż o moc. Ale może lepiej zacząć od czegoś lżejszego i nabyć umiejętności. Choć mam znajomego co kupił na pierwszy motor r1 z pierwszych lat produkcji i dawał radę. A są ludzie co
@UsmyPasarzerNostromo: #!$%@? facet na pierwsze moto powazne litra? Czy Ty jesteś powwzny? Stawiam piwo, ze bez problemu takim fz6 czy gsr pogonilbym sie z Toba na CB1000 :)
@Majkel91 brałbym Fz6. W pełnym zakresie prędkości nie mam problemu z wiatrem. 220 z plecakiem wymaga małego pochylenia - 186 cm here. Nie wiem, jak z osłoną za owiewką w S2, bo tam szyba i czasza są mniejsze od mojej.
@gerard-kowalski sam zaczynałem od 600 teraz rozglądam się za motocyklami 1300+ taka kolej rzeczy. Zależy w która stronę przygody pójdziesz. Napisałem że lepiej niech zacznie od 600 z jego doświadczeniem @Stitch nie wiem po co bijesz pianę, czytaj( ͡°͜ʖ͡°)
@UsmyPasarzerNostromo: Czyli mówisz, że 600 jest nudne, a po chwili, że zmieniasz na motocykle które nadają się na autostradę?? :) Chyba mamy inne poczucie zabawy w takim razie.
a te 1300+ to jakie, hayka, zzr czy ciezkie turystyki typu kt1600 i goldas? ;) bo jak tak to mega slabe porownanie. Latwo to skontrowac. sport 600 i te Twoje zabawki maja pozamiatane jesli chodzi o "fun" z jazdy... :)
@Stitch nie liczy się moc a moment obrotowy( ͡°͜ʖ͡°) tu jest największy fun. Ja długo jeździlem na 600 i tak samo jak ty wydawało mi się że mi wystarczy, dopóki nie przesiadlem się na coś większego. Poszedłem w turystykę i dlatego taki wybór. Ja tu mam swój fun. Choć pewnie jak bym miał dużo kasy to i jakaś 600 znalazła by się w moim garażu. Najlepiej
@UsmyPasarzerNostromo jak 14 lat mam z tym przygode i w roznych rozmowach bralem udzial (nie tylko pl) tak nikt nigdy litra nie proponuje na pierwsze moto. I nie, nie mam fz6, bo wydaje mi sie, ze to wlasnie zalozyles. Moment robi przyspieszenie, moc to osiągi :) Ja tez cholernie lubię turystykę motocyklowa, ale jechanie klockiem 260+kg mnie nie jara :) zjezdzilem mase motocykli od 50cc po 2300cc i nigdy nie powiem, ze
@Stitch dalej nie przeczytałes tego co napisałem. Pytałem @Majkel91 jakie ma doświadczenie i poleciłem mu jednak zacząć od 600. Nie do końca się z Tobą zgodzę jeśli chodzi o wybór motocykla. Wszystko zależy do czego będziesz go używał. Ja wiem ze 600 są mega uniwersalne ale na tym świat się nie kończy. Takie moje zdanie i nie każdy litr jeździ tylko prosto waży 260 kg i wyrywa kręgosłup. Powielasz stereotypy. Potem ludzie
Zasnąłem na paczce merci i gdy otworzyłem oczy zastałem ten widok. Jak przywrócić touchpad do „kliku" sprzed czekoladowej katastrofy? Jeździłem szpilką wokół i wydłubywałem ale problem pozostał
https://www.olx.pl/i2/oferta/suzuki-gs-500-f-2007r-23tys-km-oryginalny-lakier-jak-nowy-kat-a2-cbf-CID5-IDi3CVP.html##gallery
Może Hornet? Mało jest ich z owiewka ale można trafić.
Nie przesadzaj z tym litrem i nudą w 100 konnym S2 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niech się chłopak najpierw nauczy jeździć.
@Majkel91 Litr zrobi Ci pozytywną różnicę tylko na prostej, a nie to jest najprzyjemniejsze w jeździe 2oo tylko winkle, w których większość ludzi nie wykorzystuje maksymalnie nawet 250. DLa bierz, jeśli chcesz robić po ponad 500km dziennie i sporo jeździć poza asfaltem (na szutrze jest wielka
Choć mam znajomego co kupił na pierwszy motor r1 z pierwszych lat produkcji i dawał radę. A są ludzie co
@Stitch nie wiem po co bijesz pianę, czytaj( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
a te 1300+ to jakie, hayka, zzr czy ciezkie turystyki typu kt1600 i goldas? ;) bo jak tak to mega slabe porownanie. Latwo to skontrowac. sport 600 i te Twoje zabawki maja pozamiatane jesli chodzi o "fun" z jazdy... :)
http://allegro.pl/honda-cbr-1000-rr-fireblade-hrc-sc57b-i6652375704.html#thumb/8
tylko dylemat jest taki, ze to jest tylko 20/30 km/h szybsze... :P
Moment robi przyspieszenie, moc to osiągi :)
Ja tez cholernie lubię turystykę motocyklowa, ale jechanie klockiem 260+kg mnie nie jara :)
zjezdzilem mase motocykli od 50cc po 2300cc i nigdy nie powiem, ze
Nie do końca się z Tobą zgodzę jeśli chodzi o wybór motocykla. Wszystko zależy do czego będziesz go używał. Ja wiem ze 600 są mega uniwersalne ale na tym świat się nie kończy. Takie moje zdanie i nie każdy litr jeździ tylko prosto waży 260 kg i wyrywa kręgosłup.
Powielasz stereotypy.
Potem ludzie