Wpis z mikrobloga

@Majkel91 np cbf 1000 ale obawiam się że z tym budżetem może być ciężko. Ale jak nie jeździłes wcześniej to 600 w zupełności Ci wystarczy taki fz6 ma prawie 100 kucy i daje rade i przy tym jest dość łagodny w porównaniu np do wersji gaźnikowej. Co do linków to nie podeślę bo nie wiem co konkretnie szukasz. Sam musisz zdecydować.
Może Hornet? Mało jest ich z owiewka ale można trafić.
  • Odpowiedz
  • 1
@UsmyPasarzerNostromo
Nie przesadzaj z tym litrem i nudą w 100 konnym S2 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niech się chłopak najpierw nauczy jeździć.
@Majkel91 Litr zrobi Ci pozytywną różnicę tylko na prostej, a nie to jest najprzyjemniejsze w jeździe 2oo tylko winkle, w których większość ludzi nie wykorzystuje maksymalnie nawet 250. DLa bierz, jeśli chcesz robić po ponad 500km dziennie i sporo jeździć poza asfaltem (na szutrze jest wielka
  • Odpowiedz
@kasin jestem już wypaczony 12 letnim doświadczeniem także moja opinia co do mocy może być nie obiektywna( ͡° ͜ʖ ͡°) 600 w zupełności da radę nauka. Z tymi litrami bardziej chodziło mi o komfort podróżowania niż o moc. Ale może lepiej zacząć od czegoś lżejszego i nabyć umiejętności.
Choć mam znajomego co kupił na pierwszy motor r1 z pierwszych lat produkcji i dawał radę. A są ludzie co
  • Odpowiedz
  • 1
@Stitch Ja bym wolał Twoją CBR, bo lubię takie małe azjatki, ale musiałbym najpierw tłumik silvertejpem owinąć, żeby nie pękł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@Majkel91 brałbym Fz6. W pełnym zakresie prędkości nie mam problemu z wiatrem. 220 z plecakiem wymaga małego pochylenia - 186 cm here. Nie wiem, jak z osłoną za owiewką w S2, bo tam szyba i czasza są mniejsze od mojej.
  • Odpowiedz
@UsmyPasarzerNostromo: @UsmyPasarzerNostromo: czytam i dalej stwierdzam, ze pieprzysz glupoty, ze 600 sie szybko znudzi i ogolnie, ze nudne.

a te 1300+ to jakie, hayka, zzr czy ciezkie turystyki typu kt1600 i goldas? ;) bo jak tak to mega slabe porownanie. Latwo to skontrowac. sport 600 i te Twoje zabawki maja pozamiatane jesli chodzi o "fun" z jazdy... :)
  • Odpowiedz
@Stitch nie liczy się moc a moment obrotowy( ͡° ͜ʖ ͡°) tu jest największy fun. Ja długo jeździlem na 600 i tak samo jak ty wydawało mi się że mi wystarczy, dopóki nie przesiadlem się na coś większego. Poszedłem w turystykę i dlatego taki wybór. Ja tu mam swój fun. Choć pewnie jak bym miał dużo kasy to i jakaś 600 znalazła by się w moim garażu. Najlepiej
  • Odpowiedz
  • 3
@UsmyPasarzerNostromo jak 14 lat mam z tym przygode i w roznych rozmowach bralem udzial (nie tylko pl) tak nikt nigdy litra nie proponuje na pierwsze moto. I nie, nie mam fz6, bo wydaje mi sie, ze to wlasnie zalozyles.
Moment robi przyspieszenie, moc to osiągi :)
Ja tez cholernie lubię turystykę motocyklowa, ale jechanie klockiem 260+kg mnie nie jara :)
zjezdzilem mase motocykli od 50cc po 2300cc i nigdy nie powiem, ze
  • Odpowiedz
@Stitch dalej nie przeczytałes tego co napisałem. Pytałem @Majkel91 jakie ma doświadczenie i poleciłem mu jednak zacząć od 600.
Nie do końca się z Tobą zgodzę jeśli chodzi o wybór motocykla. Wszystko zależy do czego będziesz go używał. Ja wiem ze 600 są mega uniwersalne ale na tym świat się nie kończy. Takie moje zdanie i nie każdy litr jeździ tylko prosto waży 260 kg i wyrywa kręgosłup.
Powielasz stereotypy.
Potem ludzie
  • Odpowiedz