Wpis z mikrobloga

  • 3
@Stitch Świetnie wygląda i jestem w szoku, ile bagażu można na sporta zapakować. Jeszcze tylko kostki i moto dla mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Przymierzasz się do zmiany? A 260 w Twoim czy 290 w tym to dla 180 w moim i tak coś nie do ogarnięcia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dużo jest większa od Twojej?
  • Odpowiedz
  • 1
@kasin o 2cm dluzsze i nizsze, reszta to samo.
blok silnika nawet dzielą.. :)

kostki sie da założyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
  • 1
@kasin bardzo sie zdziwilem, ze jest nizszy tak swoją drogą, jedyne czego mi w nim brakuje to wskaznika paliwa. Wtedy bralbym bez zastanowienia. Bo tak to roznica jest tylko w vmacie i Nm reszta doslownie to samo. 90% części pasuje i tak nie bardzo mi się opłaca, a na 2017 mnie nie stać przez jeszcze 10 lat jakos :/
  • Odpowiedz
  • 1
@kasin dokładnie. Nie sztuką jest się rozpędzić czy szybko wejść w zakręt tylko jeszcze sie zatrzymać czy nie przestrzelic winkla..

  • Odpowiedz
  • 1
@Stitch

@kasin jedyne czego mi w nim brakuje to wskaznika paliwa.


Musisz zamontować długi spławik przy wlewie i jak się schowa całkowicie w baku, to pora zatankować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@Stitch No z zasięgiem rzeczywiście krucho na turystykę :-/

Nigdy nie jeździłem jeszcze na sporcie, a chciałbym kiedyś spróbować. Co byś polecił przy 187cm, żeby po 20 km nie mieć dość? Czy nie ma znaczenia, bo jeśli sport, to ma być niewygodnie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Stitch
@kasin
@UsmyPasarzerNostromo
Dzięki panowie za rady, kupię litra turystyka i nie będę odkrecał xD a tak na poważnie to będę szukał fazera i dl'a650. Podoba mi się opcja wyjazdu poza asfalt, potrzebne do tego są jakieś specjalne opony na asfalt i szuter?
Kilka komentarzy temu przestałem ogarniać tą dyskusję :P
  • Odpowiedz
  • 2
@Majkel91 Jest sporo ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja aktualnie mam założone Anakee 2, które na pewno poleci też @blubi_su, a on ma dużo więcej doświadczenia. To jest takie optimum na asfalt i szutry. Podobnie TKC 70. Na asfalcie niewiele ustępują np. Pirelli Scorpion Trail 2, które są według testów najlepszymi szosowymi oponami do motocykli adventure, a dasz radę na nich nawet w lekkim piachu, ale o błocie
  • Odpowiedz
@Majkel91: jeśli chodzi o pierwsze moto to v-ki są jakby mniej płynne na niskich obrotach. wiem z sv-ki brata a to ten sam silnik co w dl-u . W fz6 fajnie , płynnie zapas mocy tez jest nie znudzi się po sezonie ale przy wyborze fazerki trzeba jechac z kimś kto się zna i będzie umiał wychwycić problemy ze skrzynią biegów częsty mankament w tych modelach.
  • Odpowiedz
@Majkel91 jak porzednicy pisali anakee 2 dobra guma. Miałem okazję pojeździć na takich trochę na gs-ie i dobrze trzymają na asfalcie. W terenie też podobno dają radę ale nie testowałem.
A co do Twojego wyboru to dl myślę że będzie dobry bo masz okazję takim zjechać z drogi i wtedy zobaczysz czy to Cie akurat nie kręci bardziej. Poza tym fajny motocykl miałem okazję też pojeździć i mile mnie zaskoczył( ͡°
  • Odpowiedz