Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Nie jestem typem przegrywa, jestem studentem, do tego zarabiam sobie online, na tyle, że w coraz większym stopniu uniezależniam się od rodziców, mam kumpli z którymi pijam wódkę, a nawet od ponad 3 lat mam jedną dziewczynę... Za tą dziewczyną nie widzę innego świata, ona z reszta za mną też, jestem jedyną osobą w której ma 100% wsparcia, zawsze. Mieszkamy razem w wynajętym pokoju. Kiedy zaczynaliśmy być razem i "nauczyliśmy" się uprawiać seks i czuć z niego przyjemność było super. Potrafiłem sprawić, że dochodziła 4 razy, było niesamowicie, gdy mieliśmy tylko chwile dla siebie to nie wychodzilismy z łóżka. Rok temu gdy zamieszkaliśmy było nadal super i tak się ciągnęło do wakacji. Na wakacje ona do swoich rodzicow, ja do swoich, do tego oboje pracowaliśmy i było mniej czasu na igraszki. Niestety odkąd znów we wrześniu zaczeliśmy mieszkac razem seks jest... beznadziejny... Za każdym razem zgaszone swiatło, gdy nie pozwalem go jej zgasic to koniec nocnych igraszek. Za kazdym razem musze miec gume w ustach i byc wyperfumowany, uwieżcie, ze dbam o siebie i nie jestem typem śmierdzącym, normalnie sie myje, normalnie 3 razy myje zeby, 2 razy plukam usta, ale gdy jest już moment kiedy ją rozbieram to wyrzuca mnie z łóżka bo musze wziac gumę do żucia, perfumy... Do tego jeszcze czesto gdy już zaczynam prowadzic grę wstępną gdy jest seksownie umalowana tak, ze drągal stoi niczym drzewo sekwoi to ona mnie zaciąga pod prysznic... zmywa sie caly makijaz, mokre wlosy i po mojej suczej dziewczynie, a kiedy jej mowie, ze chce zeby czasami byla taka suką w łóżku to i tak ma to w dupie. Oczywiscie, zawsze wtedy dalej nakrecam sytuacje, ale dla mnie jest to już nie to samo, i potem standard: guma, perfum i zgasic swiatlo. Pozycje #!$%@? 3 max. piesek, misjonarz i na jezdzca, kiedy przejmuję inicjatywę to w momencie "boli mnie". Kiedy np mam ochote na spontaniczny seks to nigdy, powtarzam nigdy go nie ma, bo nie ma ochoty, albo jak juz to po