Wpis z mikrobloga

Pomóżcie, zastanawiam się nad wyborem odpowiedniego aparatu. Budżet do 1700 zł. Jestem totalnym amatorem, aparat będzie służył po prostu do fotografowania chwil z życia codziennego, wakacje, przyjęcia itd. Zdjęcia mają być po prostu ładne, żeby była pamiątka. Myślałem nad Nikonem D3300? A może lepszą opcją było by dla mnie coś pokroju Lumixa DMC-GF7? A może kupić po prostu galaxy s7 i wystarczy? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Fajnie by było gdyby aparat robił wyraźne nocne zdjęcia.
#aparat #pytaniedoeksperta #kiciochpyta
  • 11
@marciin88 wyraźne nocne zdjęcia obojętnie czym zrobisz gdy będziesz robił je ze statywu. Trochę vr w obiektywach Nikona pomoże jeśli z ręki robisz. Zastanów się czy chcesz dźwigać ciężka lustrzankę czy też wolisz coś lzejszego.
@marciin88: nie bierz lustra, jak jesteś jak mówisz totalnym amatorem to tylko się będziesz wkurzać że ciężka, dużo miejsca zajmuje, zabawa z obiektywami, a i tak nie wykorzystasz. "Małpkę" zabierzesz ze sobą wszędzie i będziesz zadowolony.
@marciin88 lekki i poręczny - weźmiesz go do plecaka, torebki czy też możesz poprostu nieść go w ręce. Polecam też nie brać nic bardzo drogiego bo potem jest strach w oczach - bo sie piasek dostanie, bo woda, bo kurz, bo spadnie. :) ja tak się trzeslam o swoją lustrzankę - bo kosztowała nie mało. A teraz? Teraz mam fajny kompaktowy aparacik, który kosztował grosze.. Wiec nawet jak coś się stanie to
@marciin88: Wielu nie używałem, więc ciężko mi się wypowiedzieć. Swego czasu miałem Canon PowerShot SX240 HS i bardzo sobie chwaliłem. Mały, kompaktowy, z dużym zoomem optycznym. Mi, jako amatorowi, który trochę poważniej podchodził do zdjęć w pełni wystarczał.
@marciin88 z obecnych nowych niestety nic Ci nie polecę :( kiedyś miałam canona powershota.. był rewelacyjny. Teraz mam tego lumixa ale kupilam go sobie jako uzywke za 100zl :) polecam z czystym sumieniem hehe :)