Wpis z mikrobloga

Elo, w lipcu informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 100k pobrań na Google Play, teraz mogę się pochwalić że przekroczyła 200k :D i na dzień dzisiejszy ma 212 857 pobrań ()


W bonusie łapcie kilka bekowych opinii ze sklepu, a jest ich cała masa. Pozdro!

PS. Jak macie jakieś pytania to śmiało, chętnie odpowiem :)

Linki:
https://itunes.apple.com/us/app/reactor-build-power-plants/id1086730643
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rsgapps.reactor

--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 348 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Elo, w lipcu informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 100k...

źródło: comment_JDxLOqOnuLekqREl8XrbkAVT1DbGBnzG.jpg

Pobierz
  • 68
@wysuszony: Wiem, zawsze jest sposób żeby oszukać, jedni będą zmieniać datę w telefonie, inni bawić się w patchery itp. a normalni gracze będą się po prostu bawić. Dla mnie jako gracza nieinwazyjne i w pełni opcjonalne mikropłatności są lepsze bo mogę wypróbowac grę, pobawić się i w końcu nagrodzić twórcę kupnem czegoś, dodatkowo zyskując coś wirtualnego co umili mi rozgrywkę :)
@TadeuszSynZygmunta: Akurat z ostatnim się zgadzam - wolę zapłacić za dobrą grę 3, 5, albo i 10 EUR (zależy na ile starcza, jak bardzo wciąga itp.), niż wydać choćby i część tego na mikropłatności. A ideałem jest dla mnie opcja pt. mikropłatności (żeby potestować gierkę) PLUS opcja płatności jednorazowej normalnej ceny za 100% odblokowanie gry. Ale z dwóch powyższym wybieram zakup w ciemno i popykanie przez 5-10 minut, czy ile tam