Wpis z mikrobloga

Elo, w lipcu informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 100k pobrań na Google Play, teraz mogę się pochwalić że przekroczyła 200k :D i na dzień dzisiejszy ma 212 857 pobrań ()


W bonusie łapcie kilka bekowych opinii ze sklepu, a jest ich cała masa. Pozdro!

PS. Jak macie jakieś pytania to śmiało, chętnie odpowiem :)

Linki:
https://itunes.apple.com/us/app/reactor-build-power-plants/id1086730643
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rsgapps.reactor

--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 348 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
Pobierz TadeuszSynZygmunta - Elo, w lipcu informowałem że gra Reactor przekroczyła ponad 100k...
źródło: comment_JDxLOqOnuLekqREl8XrbkAVT1DbGBnzG.jpg
  • 68
@TadeuszSynZygmunta: Masz rację o tym, że mikrotransakcje są najpopularniejsze (toteż pewnie przynoszą więcej pieniędzy). Są jednak gry (nawet mobilne), do których bardziej pasuje jednorazowa płatność. Super Mario Run, Monument Valley, Downwell... Sam właściwie z miejsca odrzucam gry, w których jest masa takich mikropłatności bez których nie da się grać. Dokupywanie energii/surowców/waluty... Czuję wtedy, że celem gry jest tylko opróżnienie portfela, a nie dostarczenie rozrywki. Jest o tym temacie świetny epizod od
@czesiobar: Masz rację, ale wszystko zależy od monetyzacji, jedna gra z mikropłatnościami ma zyski na poziomie 1$ / na instalację, inna 15$. Jeżeli masz grę w sklepie i znasz ten parametr to łatwo możesz policzyć ile pobrań gry byś potrzebował żeby zarobić tyle samo gdyby była ona płatna np. za 1,99$ :)
@TadeuszSynZygmunta Grałem sporo, największym minusem totalny brak balansu oraz bardzo nieprzemyslane skoki technologiczne. Polecam popatrzeć na innych popularnych produkcjach jak mniej więcej wygląda rozwój, wyliczyć sobie jakieś krzywe, wyrysowac wykresy, bo narazie wszelkie liczby są wzięte z dupy