Wpis z mikrobloga

mirki spod #unreal #udk #gamedev, mam do Was #pytanie. W zasadzie to #pytaniedoeksperta. Otóż, potrzebuję poznać pracę w Unreal3/Unreal4. Generalnie jestem nubem. Ogarniam soft od adobe, ale nie wiem, czy to w jakikolwiek sposób pomoże. Trochę już liznąłem pracy w gamedevie, więc co nieco ogarniam, o co w ogóle chodzi :). No, niemniej potrzebuję się tego dziadostwa nauczyć w sumie "from scratch". Pytanie jest takie: ile godzin potrzeba, żeby w miarę płynnie się w tym poruszać.
  • 13
@noitakto: Możesz sobie sklecić gierkę opierając całą logikę na blueprintach, czyli takich klockach do robienia małych programów, które się podczepia pod aktorów(obiekty), a możesz siąść z dokumentacją i napisać tą samą grę tylko w c++, dzięki czemu będzie trochę szybsza i masz wysoką kontrolę pamięci.