Wpis z mikrobloga

Witajcie MotoMirki. Zaczynam przygodę z własnym motocyklem po przerwie. Kiedyś miałem enduro Yamahe 125DT. Objeżdżony trochę jestem. W życiu pojeździłem też kilka godzin quadami 700-1000. Scigaczamia kolegów(regularnie) Jak Suzuki TL1000 CBR600 F3 i kilkunastoma innymi 600tami 1000cami itp itd. Kawasaki Ninja też był próbowany. W każdym sezonie 500-1000km czyimś motorem.

Mam do was dwa pytania.

Szukałem motocykla takiego jak Honda Hornet 600. Ale mój styl jazdy może być trochę agresywny, Nie tylko asfalt. Plus czasami na koło też postawię. A w tych Hornetach podobno pękają ramy. A przy mojej masie własnej 105kg jak coś pęka to pęknie. Więc mam do was pytanie jak to jest z tymi Hornetami?

A drugie co byście mi zaproponowali do jazdy. Znajomi mają scigacze i jeżdżą na różne wycieczki. Chcę z nimi ale nie chce typowej szlifiery tylko dynamiczny i elastyczny motocykl z krwi i kości. Może supermoto? A jeśli tak to które supermoto?

Budżet około 10k

#motoryzacja #motocykle
  • 27
@Vanguard1990: bzdura totalna, podobny mit był o GSR'ach. Przejeździłem mnóstwo km na 600tce, następnie miałem 900. Rewelacyjne motocykle, bardzo mało awaryjne. Jak chcesz agresywnej jazdy, rozejrzyj się za 900, ma bardzo fajny spód.
  • 0
@jeshu Agresywna polega też na tym że wjadę w mojej pipidowie między blokami po schodach do.kumpli na miejscowke haha :) Ale to chyba nie ma takich oponach. Nie wiem zresztą. Chciałbym motor który można traktować jak MZete hehe a 200 pojedzie w trasie.
@Vanguard1990: to 600tka się sprawdzi, jest dużo lżejsza od 900, fajnie się kręci, daje bardzo mnóstwo frajdy, 215-220 spokojnie poleci, co prawda na najkedach powyżej 140-150 zaczyna się prawdziwa walka o życie, ale jak się przykleisz do zbiornika to jakoś się leci ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Vanguard1990: Rasowy #!$%@? mam na myśli jakieś sumo zrobione na bazie prawdziwego enduro (najczęściej). Wysilone silniki, maksymalnie niska waga, częste serwisowanie i czas do następnego serwisu liczony najczęściej w motogodzinach.

Funbike będzie cięższy, słabszy, o gorszych osiągach, mniej wysilony. Dzięki temu serwisowanie takiego moto jest dosyć 'normalne', wymiana oleju co ileś k km i tak dalej.