Aktywne Wpisy
mirko_anonim +7
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
InnyWymiar90 +39
Na nocnej nikt nie zauważy
Dzisiaj chciałbym się pochwalić :)
Moja gra - Formula Clicker - osiągnęła 100 000 pobrań (w dwóch sklepach - Google Play i App Store!
Dzięki wszystkim za wsparcie! Bez Was byłoby trudno taki sukces osiągnąć :)
Jakie plany na najbliższy czas? Po pierwsze, ponieważ startuje nowy sezon #f1 to chcę wprowadzić nowe modele do gry. Potem może jeszcze kilka mniejszych poprawek i startuję z nowym projektem!
________________________________________________________________________
Zachęcam do obserwowania ----> #gamedevprophet <----
Możecie mnie też obserwować na TWITTERZE
#gamedev #android #ios #indiegamedev #voxele #rozrywka
Gratuluje 100k pobrań i życzę Panu 500k pobrań ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ile ci zajeło godzin tygodniowo i jak długo?
Miałeś jakieś przygody z weryfikacja po dodaniu do ios? Jak dlugo czekales?
Dzieki i powodzenia
To jest moje jedyne zajęcie (zarobkowe), dlatego poświęcam temu normalnie ~7h dziennie. Czasem mniej, czasem więcej jak trzeba.
Grę robiłem przez 8 miesięcy, z czego ~2-3 były z różnych powodów "wycięte z życiorysu". Więc efektywnie ~5 miesięcy. W międzyczasie bardzo dużo miałem do nauki, bo Unity ogarniałem powiedzmy średnio. Gdybym teraz zaczął to pewnie uwinąłbym się w 2-3 miesiące.
Weryfikacja Apple to zawsze trochę loteria. To znaczy zasady
I gratuluje, ze udalo sie zrobic z tego etat :)
Widzisz roznice z generowanych zarobkow miedzy uzytkownikami androida a ios?
Generalizujac to ci z ios powiini latwiej dawac zarobic pare euro
Wlasnie dlatego ucieklem z pl - zawisc, zazdrosc i obluda :/ tych malych, zakopleksionym patalachow.
Mialem prywatna firme w pl, w ktorej zapieprzalem po 14h / 7 dni w tygodniu - wszyscy wokol tylko czrkali az mi sie nie powiedzie i liczyli ma kase.
...ale nikt nie patrzyl, ze gdy oni loili kolejne piewko po pracy ja zapieprzalem do 24.
W pewnym momencie mowilem wszystkich
Poza tym jestem lewy w grafice 2D, a Blendera dopiero się zacząłem uczyć, żeby móc coś fajnego (nie voxelowego) w 3D zrobić...
Jest kilka programów do tworzenia voxelowej grafiki - Magica Voxel to chyba najlepszy darmowy program.
Ja robiłem w Qubicle.
Do reklam używam Heyzapa do mediacji (mają swoje reklamy rewarded) AdMoba (banner), Vungle (rewarded) i Unity Ads (rewarded).
Najlepiej działają reklamy Heyzapa, ale nie przez to, że faworyzyją swoje.
Komentarz usunięty przez autora