Wpis z mikrobloga

Przebudowa torowisk w ul. Wierzbięcice i 28 czerwca 1956 r.
tu można zobaczyć koncepcję

Rozpoczęły się konsultacje społeczne dot. przebudowy torowisk na ul. Wierzbięcice i 28 czerwca 1956 r, od ul. Matyi do skrzyżowania 28 czerwca 1956r./Kilińskiego. Powstaną przystanki wiedeńskie, przystanek Rynek Wildecki zostanie przeniesiony (zamiast osobnych przystanków dla tramwajów 10 i 2/9 będzie jeden przed skrzyżowaniem), powstaną też ścieżki rowerowe - co akurat nie jest zaskoczeniem.

Zastanawia mnie tylko
Projektowane parametry techniczne dróg i urządzeń drogowych:
prędkość projektowana dla samochodów– 30km/h,

Jaka jest tam obecnie dopuszczalna prędkość? Czy to nie przesada, żeby na Wierzbięcicach ograniczać prędkość do tego stopnia, czy mylę pojęcia? Czy to z powodu przystanków wiedeńskich?
#poznan
Juppi - Przebudowa torowisk w ul. Wierzbięcice i 28 czerwca 1956 r.
tu można zobaczy...

źródło: comment_VqSTUR4rreAqWOSCgiGg0ZBV69Q6TN8W.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
@Juppi_: Tak jak pisze Klakier. Tam jest , ze względu na tramwaje, tak wolny ruch ze strefa 30 nic tu niebzmieni. (imo calkiem spoko).
Bardziej zastanawia mnie jak oni polacza przystanki 10 z 2 i 9 (a przydaliby sie, bo wszystkie dojeżdżają so tego samego miejsca - puwiejska)
  • Odpowiedz
@Juppi_: Nie wiem czy się cieszyć... Z jednej strony Wilda doczeka się asfaltu (dla niewtajemniczonych: tu wciąż za nawierzchnie służy... bruk), z drugiej strony ubędzie miejsc parkingowych.

No i jeszcze gdzieś chcą wepchnąć ścieżki rowerowe.
  • Odpowiedz