Wpis z mikrobloga

@Rabusek usłyszałeś coś w necie i powtarzasz. Akurat mam przy sobie s7e i S8, chcesz porównanie? "FYI"
Co z tego że ta sama matryca, skoro różni się budową i oprogramowaniem.
@Fantomkiller:
On paper, the cameras are essentially identical: 12-megapixels with an f/1.7 aperture, 26mm focal length lens, phase detection autofocus, and optical image stabilization.

Software przecież możesz sobie zmienić, to android, nie iOS. Wygrywasz roma i masz...

W zasadzie tylko sensor jest inny, ale nie jest to jakaś kolosalna różnica. W dalszym ciągu to co pisałem jest prawda - sama kamera i aparat to to samo, sensor jest inny, zdjęcia praktycznie
@saycool: proszę, na 10 testowych zdjęć jedno jakkolwiek odstaje, i w mocno ciemnym otoczeniu. Reszta jest identyczna:
http://www.phonearena.com/news/Best-smartphone-cameras-compared-Samsung-Galaxy-S8-vs-iPhone-7-Plus-Galaxy-S7-edge-LG-G6_id93072/page/3

Jedno zdjęcie, którego jakakolwiek różnice widać po zrobieniu ogromnego zoomu. XD

Proszę Cię.

And finally, here's a bit of evidence suggesting that the camera on the Galaxy S8+ is better than the one on the S7 edge. The difference is in the details, quite literally. Zooming in on my sleeve shows that the