Wpis z mikrobloga

Za nami szósta z ośmiu eliminacji siódmego sezonu ACLeague aka Assetto Corsa GT3 Pro Universe Online Masters Series Powered By Wykop.pl! Dziś wieczorem po raz trzeci w tym roku odwiedziliśmy Włochy, tym razem na pętli L'Autodromo Internazionale del Mugello. Drugi i ostatni wyścig wytrzymałościowy w tym sezonie zapowiadał się inaczej, niż zwykle. A to za sprawą niespodziewanych wyników prekwalifikacji: aż sześć McLarenów w pierwszej dziesiątce, MrKubool z szóstym czasem, na miejscu dziesiątym jedno z nielicznych w stawce SCG i nowe twarze z apetytem na czołowe miejsca w Pro.

W dzisiejszym wyścigu Pro wygrał... @MrKubool
http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=3186
W dzisiejszym wyścigu Am wygrał... @zabaracer
http://managerdc7.rackservice.org:50694/sessiondetails?sessionid=2531
Gratulacje!

Jak Wasze wrażenia?

Mugello wyjątkowo nie trawię (a tu jeszcze każą jechać endurance dwie godziny), więc prekwalifikacje były tradycyjnie walką z torem. Wynik oczywisty. Poprzednio do Pro niewiele mi zabrakło, tym razem wylądowałem około miejsca 47.

Dzień wyścigu. Nad Mugello ciemno i straszno. Ale po niedzielnej eliminacji Porsche Supercup Simrace.pl na VIR we mgle i przy niskim Słońcu nie ma się czego bać. W zaciętych kwalifikacjach miejsce 9 na 17 zawodników. A potem... Najgorszy. Wyścig. Ever. Nie kleiło się nic. Na starcie tradycyjnie zostałem w tyle i straciłem kilka miejsc, ale przed ostatnim zakrętem L1 odzyskałem wszystkie pozycje... i przestrzeliłem zakręt, przed powrotem przepuściłem wszystkich. Na trzecim czy czwartym okrążeniu zapatrzyłem się na Porsche jadące obok i przestrzeliłem L1. Po kilku minutach wyścigu zostałem sam. Mogłem liczyć tylko na błędy innych i na to, że sam żadnych nie popełnię. Pierwszych było w nadmiarze. Drugich też. Wyczerpałem chyba limit spinów i przestrzelonych zakrętów na klika sezonów do przodu. Na pierwszy stint wziąłem mediumy, które na treningach na ustawieniach na wyścig nagrzewały się w sam raz. W wyścigu – nie dogrzewają się! Na drugi stint softy, które na treningach na ustawieniach na wyścig mi się przegrzewały. W wyścigu – nie przegrzewają się! Na trzeci stint znowu softy. No bez jaj – jedna opona się teraz nie dogrzewa! Fatalny wyścig. Zapomnieć jak najszybciej! Dojechałem na miejscu 13, 11 kierowców przede mną zbudowało mnie raz albo kilka razy. Czy pisałem już, że nie lubię Mugello?

@michaelsz przepraszam za stłuczkę. Byłem 1-2 lapy przed pierwszym pitem, opony zjechane i wpadłem w poślizg w najmniej odpowiednim momencie.
@William_Lawson ignored penalty cztery razy?!?!

#acleague #assettocorsa #simracing
Plupi - Za nami szósta z ośmiu eliminacji siódmego sezonu ACLeague aka Assetto Corsa ...
  • 29
@zabaracer: gratuluje, byłeś dzisiaj bardzo mocny
@Plupi: zdarza się, to tylko zabawa ale jakaaa!!!! ( ͡ ͜ʖ ͡)

Z mojej strony wyścig udany, spociłem się kilka razy. Z rytmu wybiły mnie dwie rzeczy: 1. Drive through za prędkość, trochę niezrozumiałe bo mocno dohamowałem, no nic widocznie za szybko było, 2. W połowie wyścigu prawie straciłem kierownicę - tak to jest jak się ma wynalazki na
@William_Lawson Może ignorujesz ograniczenie w pit lane?
@zabaracer Dzisiaj w osobnej lidzie :) Gratki
@Plupi Widziałem, że coś średnio Ci szło. Ja też nie lubię Mugello :/

Na L1 przy*** czołowo z @spunky, sytuacja raczej nie do uniknięcia przez obydwie strony (no chyba, że @spunky nie zrobiłby spina ( ͡ ͜ʖ ͡) ) i przez brak wiedzy jak zmienić ustawienia pit-stopu jechałem z rozpierdzielonym przodem do
@Plupi: Start miałem znowu dobry, awansowałem o kilka oczek w górę a potem omijałem tych co trasy im zabrakło. Potem niestety nie miałem tempa, mimo softów 1:54 to było maksimum co mogłem ujechać (a zwykle oscylowałem w okolicy 1:56-1:57) więc poszło raczej słabo. Przekroczyłem prędkość podczas drugiego zjazdu do pitów, ale nawet drive-thru nie mógł zmienić mojej pozycji.

Nie nastawiałem się jednak na wynik - był to pierwszy długi wyścig w
@Plupi:
Zacznę od tego, że kocham Mugello, pewnie wynika to z tego, ze na Evorze zająłem całkiem dobre miejsce i jechałem wtedy bardzo czysto. Do wyścigu nastawiony więc byłem bardzo dobrze, a do tego endurance... no miodzio <3

Prequale raczej na spokojnie, zrobione ze 30 lapów, pozycja jakoś 22, więc ok, skupiliśmy się raczej na składaniu jakiegoś sensownego seta pod wyścig i pod mokre warunki.

Kwalifikacje w sumie jak na mnie
@William_Lawson: no elo ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
@Erus: "podczas trzymania wciśniętego klawisza" - u mnie działa przytrzymanie strzałek na klawiaturze, na krzyżaku na kierownicy trzeba klikać pojedynczo... Szkoda, że naszą walkę tak brutalnie przerwało dublowanie. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Plupi: no tak, na klawiaturze nie próbowałem :( W każdym razie, jakby komuś zablokowało się menu pitstopu i nie chciało wyświetlić, to klawisz F2 powinien pomóc.
@yelen: włączone światła to czasem była jedyna szansa aby kogoś zobaczyć w lusterkach. ( ͡º ͜ʖ͡º)

Albo akcje typu: tuż przede mną samochód, który ja dubluję, tuż za mną samochód, który mnie dubluje. Ja dubluję, mnie dublują, ja się oddublowuję, ktoś za mną się oddublowuje i tak kilka razy.

Albo dublowanie dwóch na raz, jak na załączonym obrazku. Wyścig dla mnie fatalny, ale nietypowych sytuacji, które
Plupi - @yelen: włączone światła to czasem była jedyna szansa aby kogoś zobaczyć w lu...

źródło: comment_EguOcdoXoQn6mi4tHDcCX73zg5tbZhB3.jpg

Pobierz
Gratki dla wszystkich do dojechali do mety oraz oczywiscie dla calego podium PRO & AM!

Moj wyscig niestety co tu pisal slabiutki. Po niefortunnym kontakcie z teammate chyba od 10 okr jechalem z nieco przekoszonym autkiem wiec i tempo, ktore juz w Q nie bylo niestety rewelacyjne (ostatnie miejsce w Q PRO) rowniez. Ale jakos dojechalem do mety bedac chyba dwukrotnie dublowanym? Mam nadzieje ze nie utrudialem zbytnio jazdy innym? Troszke urozmaicenia