Wpis z mikrobloga

Zakładając konto w banku nie podpisałem zgód marketingowych.
A Bank Ten stwierdził że skoro oni nie mogą dzwonić do mnie to ja też nie mogę dzwonić do nich.
I tak teraz potrzebowałem coś załatwić przez infolinię to pani grzecznie powiedziała, że nie ma takiej opcji bo nie zgodziłem się na ich reklamy.
Dziękuję dobranoc.
Brawo obrażalski #pkobp
  • 32
  • Odpowiedz
W Millenium bez mojej wiedzy dali do podpisania z wszystkimi zgodami. Zwrocilem na to uwage, to potem kasjerka strzelila focha.
  • Odpowiedz
może faktycznie babka nie wiedziała co jest grane. Mnie poinformowała, że jak nie ma zgód marketingowych, to przez telefon nic nie załatwimy i tylko w oddziale stacjonarnym.


@anonim1133: oj wiedziała bardzo dobrze, zajrzyj do zakładki kontakt - nie można do nich napisać bez wyrażenia zgody na marketing, od razu pokazuje się na czerwono. Kiedyś musiałem o coś ich zapytać (nie mam tam konta), to musiałem poszukać bezpośredniego adresu e-mail, bo przez
wkto - > może faktycznie babka nie wiedziała co jest grane. Mnie poinformowała, że ja...

źródło: comment_haQ0wXdav03AVh7VZT4p1vCo3anPHucy.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
W Millenium bez mojej wiedzy dali do podpisania z wszystkimi zgodami. Zwrocilem na to uwage, to potem kasjerka strzelila focha.

@Ave2 miałem podobnie xD Jak widać chyba nie bezpodstawnie xD
@Kuciniak zaraz się zbieram i jadę pogadać, a miałem nadzieję szybko się z nimi nie kontaktować już, bo nabijasz ich dość wszystkich xD
  • Odpowiedz
Z ciekawostek, w banku się dowiedziałem, że jednak zgody marketingowe mam :|
I nie było podstaw aby nie załatwić tego telefonicznie xD

Nie mniej kryzys zarzegnan, dziękuju.
  • Odpowiedz
@MajsterTS @anonim1133 Zgoda na korzystanie z usług bankowości telefonicznej i tzw. "zgody marketingowe", to dwie niezależne sprawy. Oczywiście można nie zgodzić się na marketing, a jednocześnie obsługiwać konto po telefonicznym zalogowaniu się do serwisu bankowego. Doszło do jakiegoś nieporozumienia. Z poziomu wykopu nie mogę zweryfikować tożsamości i sprawdzić na czym polega problem. Zapraszam do oddziału - prawdopodobnie trzeba tylko aktywować dostęp do serwisu.
  • Odpowiedz