Aktywne Wpisy
vulfpeck +711
#neuropa #bekazpodludzi #ukraina
Polak zaatakował ukraińskiego taksówkarza
Agresywny Polak, po zwróceniu uwagi, aby nie spożywał alkoholu w taksówce, zwyzywał i zaatakował ukraińskiego studenta, który dorabia sobie na Uberze.
ZNALEZISKO - https://wykop.pl/link/7208997/polak-zaatakowal-ukrainskiego-taksowkarza
Polak zaatakował ukraińskiego taksówkarza
Agresywny Polak, po zwróceniu uwagi, aby nie spożywał alkoholu w taksówce, zwyzywał i zaatakował ukraińskiego studenta, który dorabia sobie na Uberze.
ZNALEZISKO - https://wykop.pl/link/7208997/polak-zaatakowal-ukrainskiego-taksowkarza
naczarak +473
Polskie nacjobydło husarskie w akcji. Oglądać do końca.
"ATAK NA STUDENTA Z UKRAINY
Nasz Ośrodek udziela pomocy ukraińskiemu studentowi, który został zaatakowany, pobity i znieważony.
Jeździ na taksówce, żeby zarobić na studia i utrzymanie. "
https://twitter.com/OmzRi/status/1701213289995293132
#ukraina #wojna #rosja #bekazprawakow #neuropa
"ATAK NA STUDENTA Z UKRAINY
Nasz Ośrodek udziela pomocy ukraińskiemu studentowi, który został zaatakowany, pobity i znieważony.
Jeździ na taksówce, żeby zarobić na studia i utrzymanie. "
https://twitter.com/OmzRi/status/1701213289995293132
#ukraina #wojna #rosja #bekazprawakow #neuropa
Stosunkowo prosta sytuacja. Mam płaszczyznę, której znam dokładne wymiary i pozycję oraz kamerę, której także znam pozycję oraz kąt nachylenia do płaszczyzny. Kamera może zmieniać pozycję na obu osiach, a celem jaki chce osiągnąć jest ograniczenie EF do danej płaszczyzny płaszczyzny.
Żeby to zrobić potrzebuję oczywiście obliczyć E i F. Pole widzenia (view frustum) dla danej odległości od kamery (na rysunku przedstawione dla ułatwienia jako trójkąt, w rzeczywistości to trapez z niewielką podstawą) mogę szybko obliczyć znając interesujący mnie dystans. Stosunkowo prosto obliczyć pkt H czyli punkt w stosunku do którego kamera jest prostopadła (środek pola widzenia) i wyciągnąć z niego view frustum GD.
Z tego miejsca nie potrafię jednak wyznaczyć E i F, a tym samym widełek dla pozycji kamery.
#unity3d #gamedev mam nadzieję, że nikt się nie obrazi za #matematyka