Wpis z mikrobloga

@eloar:
Akurat w pokazanym Audi A6 C5 masz hydraliczne wspomaganie kierownicy. Czyli jeśli zrobisz bum to twoja wina.
W Tesli albo autopilot zrobi ci bum, albo jak zrobisz to sam to nigdy nie masz pewności czy ci się nie wtrącił interwencją w sterowanie. A audi A6 C5 nie ma takiej opcji bo tam nie ma siłownika hydraulicznego sterowanego przez kompa.
  • Odpowiedz
@world: Nie żebym bronił tesli, ale trudno mi uwierzyć że każdy z tych wypadków jest spowodowany tylko i wyłącznie przez użycie automatycznego pilota i z jego winy.

Dodajmy do tego fakt że producentom topowych marek samochodowych tesla jest nie na rękę i mamy fajną formę kontr-reklamy, skoro nie możemy przekonać że nasze jest lepsze, przekonajmy że innych jest gorsze.
  • Odpowiedz
Ale debilizm... Pierwsza fotka jest z pościgu policyjnego - Gdzieś około 200km/h bokiem w słup. I jeszcze udało się 2 złodziejom przeżyć (chociaż jeden z nich później wykitował w szpitalu).
  • Odpowiedz
@Jojne_Zimmerman: to o co Ci chodziło to o bezpośrednie sprzężenie między przyrządami sterującymi, a sterowanymi występujące w większości pojazdów, zaś Tesla utylizuje technologię Drive by wire/wiki/Drivebywire, choć istnieją inne pojazdy z tą technologią. Hydrauliczne wspomaganie kierownicy to zupełnie inna kwestia. Fiat 500 ma wspomaganie elektryczne i to nie znaczy, że kierownica nie jest bezpośrednio spięta z kołami.

Dlatego też pytałem czy to był wypadek spowodowany czy nieuniknięty przez
  • Odpowiedz
@CichyBob: Tesla ma rekordowe wyniki w niemalże każdej kategorii testowanej przez NHTSA - czyli Amerykański NCAP. Poza tym z tego co czytałem w biografii Muska, to udało im się osiągnąć przełom jeśli chodzi łatwopalność baterii które są w podwoziu, co poniekąd też dobrze działa na podatność samochodu na koziołkowanie, z powodu zajebiście niskiego środka ciężkości.

Link do oficjalnej strony w sprawie modelu S, a Model X jest nazywany najbezpieczniejszym SUVem.
  • Odpowiedz