Wpis z mikrobloga

Nigdy więcej #pizza z Da Grasso. Zamówienie złożone internetowo o godzinie 19:36. O 21:37 dzwonię do lokalu z zapytaniem o moje zamówienie i miła pani udziela mi informacji ze jeszcze ok 30 min. (obstawiam, że mój telefon uświadomił ich o takim zamówieniu). Poinformowałam więc panią, że gdyby nie fakt, że opłacone z góry to bym podziękowała już dawno. Pizza dociera ok 22:10 po czym okazuje się, że brakuje sosu, który był dodatkowo zamówiony i oczywiście paragonu brak. Typowe #januszebiznesu , a szkoda bo kiedyś to był naprawdę fajny lokal.

#zalesie #pitca a przy okazji #urzadskarbowy
  • 5
@dusiaczkowo dziękujemy za sygnał. Dokładamy wszelkich starań, aby zarówno jakość obsługi jak i przygotowywanych przez nas dań była jak najlepsza we wszystkich naszych lokalach. Wszelkie uwagi oraz informacje o nieprawidłowośćiach są dla nas bardzo cenne i pomagają nam dbać o zadowolenie Klientów. Jesteśmy przekonani, że brak paragonu w dostarczonym zamówieniu nie był wynikiem złej woli pracowników pizzerii, ale nie powinno się to zdarzyć, dlatego przyjrzymy się sprawie. Prosimy Cię o przesłanie szczegółów