Czy jest możliwość wymiany wadliwego towaru na nowy w ciągu 14 dni z tytułu rękojmi? Sprzęt został nabyty w sklepie stacjonarnym, zamówiony i odebrany po 3 dniach. Odpakowany i sprawdzony w domu. Towarem jest laptop z wadliwą klawiatuą.
@darek-jg: naprawa wydaje się trochę nie w porządku. Zawierając umowę zapłaciłem za produkt który jest nowy i bez wad. Wydaje mi sie logiczne, że moge żądać wymiany produktu na taki, który tych wad nie posiada.
Mógłbym stwierdzić, że naprawiony sprzęt ma obniżona wartość. Ale cóż.
Czy jest możliwość wymiany wadliwego towaru na nowy w ciągu 14 dni z tytułu rękojmi? Sprzęt został nabyty w sklepie stacjonarnym, zamówiony i odebrany po 3 dniach. Odpakowany i sprawdzony w domu. Towarem jest laptop z wadliwą klawiatuą.
#prawo #prawokonsumenckie #reklamacja #kiciochpyta #pytanie #pytaniedoeksperta
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Mógłbym stwierdzić, że naprawiony sprzęt ma obniżona wartość. Ale cóż.