Wpis z mikrobloga

Dassault Falcon 900 - 21,200 kg biznesowego luksusu. Przedwczoraj przyleciał do Katowic z Antwerpi, po kilku godzinach postoju wrócił do Belgii.

Przy obsłudze samolotów General Aviation, często spotykamy się z nietypowymi życzeniami czy tez zażaleniami. Ostatnio, na 20 min przed odlotem pasażer zadzwonił do swojego pilota, że jest głodny. Ten, niewiele myśląc zadzwonił do nas z prośbą o podstawienie samochodu - 10min później, pomagałem kapitanowi w wyborze sałatek i kanapek w restauracji na terminalu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#groundhandling #pracbaza #samoloty #aircraftboners #lotnictwo
Pobierz
źródło: comment_NXO2BUl1h9h3IciQLZSgnB0W0HV3jIVh.jpg
  • 16
@WojciechG: Taka najdziwniejsza zdarzyła się pod rejsowym TUI na kilka dni przed święta Bożego Narodzenia w ubiegłym roku. Jedna z pasażerek podeszła do mnie i poprosiła o pomoc. Spytałem w czym mogę pomóc - nie spodziewałem się, że prośba może być aż tak życiowa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pasażerka, zza pazuchy niezwykle sprawnie wyciągnęła pół litra czystej i zapytała czy mogę jej polać jednego, bo boi się
@airfield_ops: noo o GA i BA to mogę sporo powiedzieć. A dziwne życzenia do handlera to pikuś z tym czego chcą od opsów ;) swoją drogą piękna maszyna, Leszek C. takim latał zanim nie wyniósł się z Polski. Ciekawe jest to, że jako nieliczna z biznes jetów ma 3 silniki więc long range flights mu nie straszne.
@mozesz_mi_kliknac: w przypadku wynajmu samolotu z załogą nie ma mowy o bilecie, klient płaci i wymaga - przeważnie załogi stają na głowie żeby mieli to, co chcą. My jako handling obarczamy przewoźnika za wszelkie dodatkowe usługi - od zamawiania cateringu po sprzątanie czy też inne wymysły