Wpis z mikrobloga

Zamiast programować pralkę napisałam poruszanie się postaci z animacją. Najwięcej problemów było z konwersją grafiki do Amosa. Photoshop > XnView > Amiga Personal Paint i małe korekty > własny program do grabowania bobów (bo ten wbudowany w Amosa nie jest powtarzalny- dwie pętle i funkcja grap bob) > Amos Object Editor... Teraz czas na większe wyzwanie - zrobienie skoku xD Jeszcze się dużo muszę nauczyć.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

#amiga #amos #gamedev #programowanie
xandra - Zamiast programować pralkę napisałam poruszanie się postaci z animacją. Najw...

źródło: comment_DONHjxuKuwDAxrTO2sBk0z1zdlklxm7U.jpg

Pobierz
  • 65
@xandra: tzn. możesz tam wybrać tryb konwersji, są rożne w opcjach.. weź wszystkie klatki swojego ludzika i wrzuć w PS do jednego obrazka i dopiero zrób konwersje nie rób osobno dla każdego duszka
@qdt2k: Oki ;) Ja napisałam edytor na czcionki proporcionalne z wstawianiem testu, linii i przenoszeniem do nowej linii, i coś jak gra z poruszaniem się jak w Hired Guns, co 90 stopni.