Wpis z mikrobloga

Co ten #ibuygou to ja nie wiem. Spotkał się ktoś z czymś takim?

Dear Customer,

Thanks for your order on Ibuygou for the below phone.

[https://www.ibuygou.com/p-official-global-version-xiaomi-redmi-note-4-snapdragon-625-octa-core-2-0ghz-miui-8-4g-lte-3gb-ram-32gb-rom-8879.html](https://www.ibuygou.com/p-official-global-version-xiaomi-redmi-note-4-snapdragon-625-octa-core-2-0ghz-miui-8-4g-lte-3gb-ram-32gb-rom-8879.html)

We noticed that you had used the $13 coupon. That coupon is a mistake. We have planned to cancel your order and refund it to your paypal.
Because we lose money on this phone.

After twice thinking and as a nice commercial gesture, we would like to keep your order and send it out to you next Monday or Tuesday
if you agree to pay us the $13 USD. (In fact, we still do not make any profit from this phone.) The $13 covers the $7 coupon, the shipping cost and the price differnece.
And you would like to get the order in 2-5 days after its shipping.

A najlepsze jest to, że ja użyłem kuponu zniżkowego na 7$.

#xiaomi
  • 45
  • Odpowiedz
@NieRozumiemTwojegoPytania: mam to samo

"We noticed that you had used the $7 coupon. That coupon is a mistake. We have planned to cancel your order and refund it your paypal.
Because we lose money on this phone.

After twice thinking and as a nice commercial gesture, we would like to keep your order and send it out to you next Monday or Tuesday
if you agree to pay us the $7
  • Odpowiedz
@Dax13: Przypał? Człowiek czeka cały tydzień na wysyłkę towaru, a na koniec dowiaduje się, że "Sorry, ale nie mogłeś użyć tego kuponu. Dopłać hajs albo anulujemy Twoje zamówienie i #!$%@? Ci w dupę". To jest poważne traktowanie klienta. Chcesz sprawę wyjaśnić? "We will be off duty this weekend. Come back to you next Monday." Brak słów.
  • Odpowiedz
@NieRozumiemTwojegoPytania
@szczebrzeszynek
@szczebrzeszynek
@Dax13
@Damiann19
@NieRozumiemTwojegoPytania
@dimninik
@OLYON
@m1hc10
@dimninik
@Andczej
@PurpleHaze

Słuchajcie, sprawa jest taka że staram się być na bieżąco z Chinami, ale czasem jednak nie potrafię przewidzieć ich zachowania (to może przez to że oni jak mają pomysł to go nie przedyskutują, tylko realizują, a czy jest dobry czy nie to się okaże później).
Ekipa stamtąd wymyśliła promocje, fajną, RN4 4/64 w dobrej cenie, marna szansa że dojdzie na
  • Odpowiedz
@Ibuygou: Tylko dlaczego nie potrafią przyznać się, że zabrakło telefonów zamiast wciskać kit klientom? Opiszę moją sytuację:

1. Zamówiłem 2x RN4, jeden udało się w niedzielę z kuponem, drugi w poniedziałek bez kuponu
2. W pierwszym przypadku płaciłem więc koszt telefonu + koszt wysyłki - kupon. Jaką dostałem odpowiedź? Że jeśli chcę dostać telefon to mam dopłacić 13$ (kupon + koszt przesyłki). No szkoda że za przesyłkę zapłaciłem, więc chcą mnie
  • Odpowiedz
@Ibuygou: W takim razie rozumiem, że ten problem dotyczy tylko danego modelu? W piątek zamówiłem xiaomi a1 z eu magazynu i specjalnie opłaciłem kuriera żeby go dostać przed świętami. Czyli mogę normalnie liczyć na zrealizowanie zamówienia?
  • Odpowiedz
@Ibuygou: Szczerze mówiąc to trochę tego nie rozumiem. Co mnie interesuje, że brakło im telefonów?
To jest ich sprawa, jeżeli oferują zakup, to niech zabezpieczą odpowiednią ilość produktu. W innym wypadku to jest po prostu oszustwo.
  • Odpowiedz