Aktywne Wpisy
Koronanona +34
Cześć Mirasy
Minął właśnie rok odkad z dnia na dzień stałem się niepełnosprawny przez skutki uboczne fluorochinolonów. W życiu nie spodziewałem się że moje życie posypie się jak domek z kart i w wieku 29 lat będę się zastanawiał czy jest sens je kontynuować, wszystko przez jedną błędna diagnozę, receptę wypisana na jej podstawie i moja nieuwagę. Dzięki wsparciu najbliższych mi osób udało mi się przebrnąć najgorsze, wychodze powoli na prostą ale
Minął właśnie rok odkad z dnia na dzień stałem się niepełnosprawny przez skutki uboczne fluorochinolonów. W życiu nie spodziewałem się że moje życie posypie się jak domek z kart i w wieku 29 lat będę się zastanawiał czy jest sens je kontynuować, wszystko przez jedną błędna diagnozę, receptę wypisana na jej podstawie i moja nieuwagę. Dzięki wsparciu najbliższych mi osób udało mi się przebrnąć najgorsze, wychodze powoli na prostą ale
mandamin +210
Kto pamięta plusuje.
Co ciekawe twórcy mieli stworzyć z tego portalu coś na wzór polskiego Netflixa, ale temat upadł.
Wiem, bo sam pracowałem przy tym projekcie.
#gimbynieznajo #torrenty #pdk
Co ciekawe twórcy mieli stworzyć z tego portalu coś na wzór polskiego Netflixa, ale temat upadł.
Wiem, bo sam pracowałem przy tym projekcie.
#gimbynieznajo #torrenty #pdk
Tak więc stanowczo polecam. Ja byłem w Akademia Bezpiecznej Jazdy w #warszawa, ale w wielu miejscach ośrodków takich nie brakuje. Poświęćcie czasem mirki te parę stówek i dzień czasu i skoczcie na taki kurs. Instruktorzy są mili, mają zawsze dobre podejście i jeśli rzeczywiście chce się być dobrym, taka redukcja ego to tylko plus. W sumie to aby lepiej przyspieszyć, trzeba zredukować.
#samochody #technikajazdysamochodem #polskiedrogi #polscykierowcy #zalesie #chwalesie
@debenek: przy 2gim biegu tak, ale przy wyższym awaryjne hamowanie szybko zaczyna dławić silnik, na dodatek myślisz o tym wbiciu sprzęgła. Przy hamowaniu awaryjnym nie będziesz przecież jeszcze redukować biegów.
@Pan_Bober bo cały myk polega na tym właśnie by sprzęgło wcisnąć w odpowiednim momencie,wlasnie po to by nie zgasic silnika i pozbawić się wspomagania
@Pan_Bober nie no jasne ze chodzi o trening.
Dlatego uczą walić od razu.
@debenek: tak jest przy lekkim hamowaniu.
Przy gwałtownym hamowaniu jak nie naciśniesz sprzęgła to hamujesz też silnik, który ma przecież swoją całkiem dużą bezwładność
@eloar: W tych kursach głównie o to chodzi (na dużo więcej po prostu brakuje czasu).
Większość kierowców jest absolutnie przekonana o swojej nieomylności i posiadaniu recepty na każdą sytuację.
Kurs sprowadza kierowcę po prostu a ziemię
@Pan_Bober:
Dawno, dawno temu (tzn ze 25 lat temu), ówczesne ABS-y potrafiły zatrzymać się na kilka % krótszej drodze hamowania z wciśniętym sprzęgłem. Z tamtych czasów pochodzi to zalecenie, większość instruktorów z którymi rozmawiałem zna tą dawną legendę, ale nie weryfikowali
Każde szkolenie jest w sumie za krótkie na nauczenie czegoś, ale teraz wiem co
@eloar:
To czym silnik się przeciwstawia zgaśnięciu jest pomijalne w stosunku do siły hamulców.
Hamulce zatrzymują przeciętny samochód osobowy w czasie krótszym niż 3s - i to wynika z przyczepności, a nie siły hamulców które mają jeszcze spory zapas. Zresztą dlatego właśnie zalecenie jest takie że hamulec trzeba cisnąć z całej siły, nawet jeśli ABS
@hellfirehe: prawidłową pracę rąk i kręcenie kierownicą w pełnym zakresie zdecydowanie lepiej ćwiczyć przy bardzo małej prędkości.
@eloar: To się najlepiej ćwiczy przy parkowaniu ;)