Aktywne Wpisy
MillerN +2
Może ktoś wyjaśnić dlaczego absolutnie nikogo w #wroclaw nie interesuje używana #opona w super stanie? nadal takie bogactwo w PL że nikt używek nie kupuje? wystawione na allegro i 0 odzewu. Co robię źle? gdzie wystawia się obecnie #opony?
Mam z 2020 jak nówka Zeetex HP2000 VFM 215/55 R16 97 Y XL x4 komplet, przejechane dosłownie 3tys km. Komplet 4 opon na lato jak znalazł. Ciche 69dB klasa A, hamowanie na
Mam z 2020 jak nówka Zeetex HP2000 VFM 215/55 R16 97 Y XL x4 komplet, przejechane dosłownie 3tys km. Komplet 4 opon na lato jak znalazł. Ciche 69dB klasa A, hamowanie na
Kopyto96 +245
Tatuaże u laski = zaburzenia psychiczne. Nie poznałem jeszcze żadnej normalnej kobiety z dziarami. Dla mnie idealny znak, żeby od takiej się trzymać z daleka. Ewentualnie jeszcze jakaś jedna, mała dziarka, zrobiona w młodym wieku. Ok. Ale jak widzisz babę, która zrobiła z siebie brudnopis, to masz pewność, że trzeba zachować dystans.
To samo tyczy się kolczyków. Jeśli przekłute jest coś innego niż ucho, no to też prawdopodobnie masz do czynienia z
To samo tyczy się kolczyków. Jeśli przekłute jest coś innego niż ucho, no to też prawdopodobnie masz do czynienia z
Wasteland 3 wygląda super na razie. Mam nadzieję, że zrobią voice acting dla wszystkich dialogów, bo nie chce mi się znowu czytać milionów linijek tekstu. Po #divinityoriginalsin2 teraz chyba każdy #crpg powinien mieć czytany tekst...
#wasteland3 #wasteland2 #rpg
@inhibitormonoaminooksydazy:
Czytane dialogi są spoko ale mają też nadal wady. Po pierwsze i najważniejsze, czyta się dużo szybciej niż słucha gadania aktorów. Ty nie masz cierpliwości do czytania, a ja do słuchania, a trudno się słucha i czyta jednocześnie w innym tempie xD. Chętnie bym zobaczył w grach
Ja np. lubię pobawić się z kotem gdy lektor na ekranie akurat czyta dłuższy tekst:) Albo zmywam w tym czasie naczynia. Moje oczy już nie te same co kiedyś i męczy mnie czytanie dużej ilości tekstu drobnym
@inhibitormonoaminooksydazy: Jasne, że się da. Jednak nie bez pewnych kompromisów i pokaźnego worka pieniędzy.
Pillarsy czasem przynudzają i męczą, to fakt. Ale to wina samej gry i jej realizacji, nie konwencji. W takim np. Shadowrunie (pomijając Hong Kong) tekstu jest jeszcze
@inhibitormonoaminooksydazy: Chyba nawet DOS:EE miała już w pełni nagrane dialogi. A miała ich sporo, całkiem fajnych. Ale przez to właśnie często niemiłosiernie się dłużyły, np. rozmowa z tkaczką albo kartografem dla mnie była męką :D
Marzy mi się porządna gra w tym uniwersum, np. gdyby cdprojekt zrobił shadowruna zamiast cyberpunka:) Mogliby wpleść postacie z Wiedźmina do fabuły:)
@RealAKP: w EE nie grałem, po przejściu 2 razy normalnej wersji nie
@inhibitormonoaminooksydazy: Dragonfall to najlepsza część moim zdaniem. Returns to takie demo technologiczne, acz wciąż niezłe.
Hong Kong najgorsza wg mnie część, którą zapewne zrobili naprędce w myśl:
-W poprzedniej grze (Dragonfallu) gracze docenili świetne dialogi i postaci. Tym razem walniemy 15x więcej dialogów! Macie miesiąc na ich napisanie!
-Ale szefie, przecież w takich ilościach to będzie lanie wody, nie da się napisać tylu sensownych dialogów,
Ale dobra, spróbuje Dragonfall w takim razie. Przynajmniej nie będzie tyle czytania bo będzie 15 x mniej dialogów niż w hong kongu:)
@inhibitormonoaminooksydazy:
Większość filmiku to niepotrzebna gadająca głowa i średnio wyglądająca animacja zabójstwa. Nom, cała gra wygląda super lol
--
Po kiepskim Wastelandzie 2 - gdzie jakiś rok zajęło twórcom na dodanie mierzonych strzałów i nudnym (i jak okrojonym) Tormencie, nie spodziewałbym się wiele po tej grze. Zwłaszcza, że pokazują takie nic. To nie wróży dobrze
ani dla nXile ani dla tego projektu.
Może uważasz Wastland 2 za słaby, ale w crowdfundingu uzbierali kilka milionów, więc wielu osobom się podobała. Mi też, choć nie jest rewelacyjna.
@inhibitormonoaminooksydazy: Co to za herezje? (╯°□°)╯︵ ┻━┻
To by jeszcze przeszło, gdyby chodziło o nowy tytuł, ale to dokładnie taki sam myk, który robili w Wastelandzie 2 - zero konkretów do samego końca. A potem zaskoczenie, że nikt nie zrobił mierzonego strzału, optymalizacja jest spieprzona, a ty graczu miej zabawę naprawiając tostery i rozbrajając pułapki wszędzie, nawet w swoich gaciach.
@Zeugma: Nie herezje tylko dopasowanie multimediów do XXI wieku :P
@CorTuum:
Czyli studio robiące sequel nie może publikować materiałów z wczesnego etapu produkcji? :)
Ale to dopiero początek i już są konkrety:)
Oczywiście, ale wpłacali ludzie, którym się wasteland
Oj, zabolało, emote spam mode on
Nie twierdziłem niczego podobnego. Chodzi mi o to, co studio prezentuje w kontekście dotychczasowego dorobku. To trzecia InXile gra na tym samym silniku, gdzie rzeczą godną prezentacji okazała się gadająca głowa. Dość słabo. Zwłaszcza że mówione dialogi to ograniczenie narracji (mniej tekstu), ponadto InXile ma historię kiepskich decyzji usprawiedliwianych jeszcze słabszymi
@inhibitormonoaminooksydazy: Nie no, serio- Dragonfall też małej ilości dialogów nie miał (ale na pewno nie tyle, co w Hong Kongu), ale w nim były naprawdę ciekawe, nawet pogaduszki z pozornie bezużytecznymi NPCami w HUBie. Każdy miał coś ciekawego do opowiedzenia, jakąś historię, etc.- wprost chłonąłem je wszystkie ze satysfakcją.
@inhibitormonoaminooksydazy: Jeżeli to dopasowanie ma wyglądać jak Fallout 4, to wolę zostać przy Falloucie 2. Voice acting w grach RPG to zbędny wydatek i niesamowite ograniczenie dla scenarzystów.