Wpis z mikrobloga

W ostatni piątek #!$%@?łem się jak szpak i #!$%@?łem jakaś maniane na domkach ochroniarz z dupy do mnie podszedł zaczął się awanturować że za głośno jesteśmy zaczął mnie szarpać przy znajomych za kurtkę totalnie z dupy jedyne co mu powiedziałem to to że ogarniemy się i będziemy ciszej.
W momencie w którym zaczął mnie szarpać powiedziałem mu żeby #!$%@?ł XD. Powiedział że nie chce mnie tutaj widzieć i mnie wyrzuca z domków które wynajęliśmy ze znajomymi (domek nie na mnie) normalnie mnie złapał i ciągnał do przodu kilka razy powtórzyłem mu że jest starszy i nie chce mu robić problemów że po prostu wyjdę sam. Jedyne co zrobił to jeszcze bardziej mocniej zaczął szarpać wkurzyłem się złapałem go za rękę #!$%@?łem mu gonga na ryj i przewróciłem.
Następnie zadzwoniłem na policje że ochroniarz bez powodu mnie wyszarpał nie znam się za bardzo na prawie wiem tylko tyle że ochroniarz ma takie same prawa jak cywil nie może nikogo szarpać bez powodu więc wiedziałem że mogę się bronić. Policja przyjechała na miejsce totalnie zażenowani że o 2 w nocy wzywam ich o coś takiego. Mówili rzeczy typu że jestem za bardzo delikatny, dzięki bogu że nie mamy wojny bo byśmy przegrali z takimi jak ja (serio tak mówili XDD)
Ostatni raz wzywam policje do takich spraw powinienem dziada #!$%@?ć i #!$%@?ć XDDDDD
#policja #ksw #gownowpis #awantury #ochrona #ochronacontent
  • 6
@Lokietoo szkoda, że ty nie dostałeś w ryj. Bawi cię taka sytuacja? Ja się nie dziwię, że tak zareagował bo pewnie miał dziesiątki takich sytuacji, bo jak to domki do wynajęcia to pewnie nie jedna ekipa bydło tam robiła. Za komuny to milicja by ci pałami tak #!$%@?ła, że na następny raz byłbyś spokojny jak w kościele.
@WinoGrzybowe: Proszę cię człowieku porównujesz komunę do dzisiejszych czasów.