Wpis z mikrobloga

Dobra, to mały komentarz do #afera #willakarpatia

Zachowanie właścicieli (czy też osób obsługujących social media), które zapoczątkowało sprawę jest z całą pewnością skandaliczne i na pewno należał im się prztyczek w nos. To po prostu nie podlega dyskusji.

Natomiast wszystko co się wydarzyło potem zdecydowanie wymknęło się spod kontroli i kolejny raz pokazuje, że niektórzy z Was naprawdę nie znają granic pomiędzy hehe trollingiem i pozytywnym wykop efektem, a #!$%@? i łamaniem prawa.

Zamieszczanie fałszywych opinii, wulgaryzmy, zaniżanie ocen bez podstaw (bo niemal nikt z Was tam nie był), zmyślanie wydarzeń, edytowanie i wprowadzanie bzdur, to są sprawy tak samo skandaliczne jak to od czego się zaczęło i naprawdę ABSOLUTNIE nie tłumaczy tego zachowanie właścicieli.

Nadal nie rozumiecie, jak w wielu poprzednich sprawach, że to co dla Was jest hehe zabawą sprzed ustawionego w piwnicy kompa, dla kogoś innego jest sprawą życia. Zniszczenie komuś biznesu, który budował latami, narażenie na bardzo poważne straty, łącznie z koniecznością zamknięcia, to nie są żarty. Ani nie jest to "kara" adekwatna do tego, co właściciele Karpatii zrobili. Nawet zakładając, że to zrobili oni, a nie jakiś pracownik. Popełnili błąd, w porządku. Ale jeśli przez taki błąd jakieś piwniczaki niszczą ich dorobek życia, to nie, nie jest to adekwatne.

Należało nie reagować? Ależ nie. Ale wystarczyło nagłaśniać sprawę, udostępniać tamtą opinię ludzi, którzy faktycznie tam byli i tego złego traktowania doświadczyli. Może znaleźć innych i dołożyć inne negatywne, ale prawdziwe opinie. Dążyć do konfrontacji, żądać przeprosin. Też by ich to zabolało PRowo, ale byłoby uczciwe. Kłamanie, zmyślanie, pomawianie absolutnie uczciwe nie jest.

#wykop #gownoburza
  • 48
  • Odpowiedz
@jamtojest:
Analogia nie jest słuszna tylko #!$%@?, bo piszesz o zabiciu rodziny Seby, a jakoś nie przypominam sobie znalezisk na głównej w stylu "Profil firmy syna właścicieli pensjonatu Willa Karpatia, wiecie co z nim zrobić".
W całej sprawie oberwali jedynie janusze-właściciele, do tego na własne życzenie (najpierw zamiast się odnieść do oceny insynuowali klientom na fanpejdżu, potem kiedy sprawa trafiła na wykop to zamiast przeprosić straszyli Białkowa policją jak nie usunie
o.....y - @jamtojest: 
Analogia nie jest słuszna tylko #!$%@?, bo piszesz o zabiciu ...
  • Odpowiedz
@oficer-prowadzacy: Ludziom się w głowach #!$%@?ło i uważają że to przedsiębiorca jest ważniejszy od klienta, stąd taka żałosna postawa.

Janusze biznesu to świetne wykorzystują i szczerze mówiąc nawet im się nie dziwię.
  • Odpowiedz
@ImYourPastClaire: Nie ośmieszaj się, każdy konsument który walczy o swoje prawa to według ciebie patologia?

I podobnie jak właściciel hotelu, życzysz zniszczenia innym życia. Więc jeśli ktoś jest tu patologią to Ty, bo normalny człowiek tak się nie zachowuje.
  • Odpowiedz
@kiera1: Daj screen albo dowód że KIEDYKOLWIEK skorzystałeś z usług tej firmy to będziesz mógł gadać o swoich prawach, żaden z was nawet nie był w bramie tego hotelu, do czasu afery nie wiedzieliście że istnieje, a jeszcze wczoraj wstawiliście 500 opinii w google o pobycie który nie miał miejsca.
Skoro ja jestem patologią życząc wam aby karma wróciła, to pomyśl jakie dno osiągnęliście robiąc to ludziom dla plusów na wykopie,
  • Odpowiedz
@jamtojest: Piszesz, że wykopki nie mają prawa niszczyć czyjegoś życia/dorobku/biznesu, bo to nieetyczne. Czy ty w ogóle czytałeś te wpisy na facebooku?

Cytuję Ciebie kolego:

To jest na tej zasadzie, że dziś napiszesz do kogoś na wykopie "ty debilu", a jutro społeczność wykopu wyciągnie najgorsze rzeczy z Twojego życiorysu, napisze paszkwile do Twojego pracodawcy czy na uczelnię czy do organizacji w której działasz, stracisz twarz, stracisz pracę, źródło utrzymania, karierę czy
  • Odpowiedz
@ziuaxa: No zrobili tak i to potępiam. Nadal widzę, że nie rozumiesz istoty sprawy. Jak ktoś popełni wobec Ciebie przestępstwo, to zgłaszasz to do odpowiednich służb, a nie wymierzasz sam sprawiedliwość, tak? No właśnie. A już tym bardziej, jak nie chodzi personalnie o Ciebie, tylko kogoś innego.

Sprawę trzeba było NAGŁOŚNIĆ, ewentualnie zgłosić gdzieś, jeśli się dało. A nie odpowiadać tym samym, walcząc nieczystymi metodami w nie swojej sprawie.
  • Odpowiedz
@ImYourPastClaire: Tyle że ja nie wystawiłem żadnej opinii, więc czemu kłamiesz?

Poza tym to właściciel hotelu zrujnował sobie biznes, pomawiał przez wiele lat niezadowolonych klientów. Można powiedzieć że dostali własną bronią, spotkali się z tym, co doświadczyli ich klienci.

Żałosne jest również to, że nie stajesz w obronie poszkodowanej klientki, a zawzięcie bronisz interesu właścicieli. Hipokryzja, nic więcej.
  • Odpowiedz
@jamtojest:
To wyobraźmy sobie, że ciocia Mirka, który to opisał faktycznie trochę przecholowała, a schorowany 15-letni jamnik ugryzł podczas sylwestra kogoś w nogę (dam ręke sobie uciąć, że ani to, ani to nie miało miejsca, ale załóżmy).

Potem mamy Komentarze na facebooku: rzetelne, brzmiące na uczciwe, choć negatywne komentarze cioci Mirka i jej syna, oraz wyżej zacytowana odpowiedź (i wiele innych jeszcze bardziej bulwersujących) odpowiedzi kogoś z Willi Birkenau. Ktoś z
  • Odpowiedz
W pełni zgoda ! To już dawno wymknęło się poza kontrole .
Ale piwniczaki zawsze musza mieć wroga , jak nie będą dla zabawy niszczyć kariery braciom Golcom to wezmą i rozwala biznes ludziom z Zakopanego bo faktycznie dopuścili się najbardziej skandalicznego zachowania w Kraju ze od 3 dni wykopie nie da się przeczytać o niczym innym
  • Odpowiedz
  • 2
@ziuaxa: Oczywiście, że bym tak napisał, dlaczego masz wątpliwości?

Nie wiem, może to jest mało zrozumiałe co piszę, więc w ten sposób. Bardzo dobrze, że wykop zareagował. Tyle, że zamiast pisać fejkowe relacje i dawać niskie oceny, trzeba było wrzucać tamtą PRAWDZIWĄ relację. Zamiast pisać, że właścicielka odprawia czarne msze czy coś, trzeba było pisać, że szkaluje klientów i donosi do pracodawcy. Czyli zrobić to samo, tylko na podstawie prawdy, a
  • Odpowiedz