Wpis z mikrobloga

@Sosnus: Dzień dobry, z tej strony kłania się Krystyna Topór z Willi Karpatia.
Próbowaliśmy odszukać namiary telefoniczne na Pana ciocię. Niestety podczas rezerwacji nie zanotowaliśmy numeru telefonu. Czy mogę Pana prosić o podesłanie numeru telefonu? Chcielibyśmy spokojnie, bez emocji porozmawiać o zadośćuczynieniu za tę przykrą historię.
Z góry pięknie dziękuję!
  • 215
  • Odpowiedz
@villa-karpatia: musicie pamiętać, że z klientów żyjecie. Każda negatywna opinia jest dobra ponieważ daje do myślenia co robię nie tak i co mogę zrobić jeszcze aby mój biznes był lepszy, tak aby moi klienci byli zadowoleni, wracali a co najważniejsze polecali nasze usługi innym.
  • Odpowiedz
@villa-karpatia:
Prosimy o AMA, mam pierwsze pytanie: Kiedy Pani zaskoczyła, że popełniła największy błąd w biznesie?
- proszę już mówić tylko prawdę bo wykop szybko to zweryfikuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz